وريفاي و احراز هويت حساب كاربري در بروكر فيبوگروپ FiboGroup Broker

۲۴ بازديد

بروكر فيبوگروپ ( FiboGroup broker ) يكي از قديميترين بروكرهاي فعال در بازار فاركس مي باشد كه فعاليت خود را از سال 1998 آغاز كرده است، اين بروكر داراي مجوزهاي معتبر براي فعاليت در حوزه فاركس دارند. در طي سال هاي اخير كاربران زيادي در اين بروكر فعاليت كرده اند، اما به دليل تحريم هاي پيش آمده عليه ايران برخي از كاربران ايراني فعاليت هاي خود را در بروكرهاي خارجي كنار گذاشتند. اما افراد خبره اي نيز روش فعاليت خود را از جمله روش احراز هويت و وريفاي بروكر فيبوگروپ ( FiboGroup Broker ) را همانند پلتفرم هاي ديگر كه شامل وريفاي بايننس نيز مي شود را با تلماتو انجام دادند. در اين مقاله بروكر فيبوگروپ كه در زمينه فاركس فعاليت دارد را مورد نقد و بررسي قرار داده ايم، اگر علاقمند به فعاليت و وريفاي حساب فيبو گروپ با تلماتو هستيد، ادامه مقاله را مطالعه فرماييد.

 

بروكر يا كارگزاري فيبوگروپ ( FiboGroup broker ) چيست؟

فيبوگروپ يك معامله گر بسيار معتبراست و به خود در اين زمينه مي بالد چون جزو اولين بروكرهايي است كه تجارت اينترنتي را در خدمات خود گنجانده است، اين شركت در سال 1998 در كشور اتريش تاسيس شد، و در دو دهه فعاليت خود جايگاهي را در برترين جايگاه فاركس براي خود ايجاد كرده است. گروه شركت هاي فيبو جايي كه دفتر مركزي آن قرار دارد از زمان آغاز به كار توانسته است به ساير كشورها خدمات ارائه دهد. دفاتر بروكر فيبوگروپ در برخي كشورها با پشتوانه مالي خوب در مونيخ، وين، ليماسول، شانگهاي و … وجود دارد و مراكز تجاري پرجنب و جوشي هستند و اهرم مورد نياز را در عمليات ارائه مي كنند.

به دليل معتبر بودن بروكر فيبوگروپ ( Fibo group) و مجوزهاي فيبوگروپ در مناطق مختلفي كه فعاليت دارند بسيار مشهور است. اين مجوزها از نهادهاي نظارتي معتبر به آنها مجوزي معتبر براي فعاليت در حوزه هاي قضايي تعيين شده مي دهد.

 

فعاليت در فيبوگروپ ( FiboGroup broker ) براي ايرانيان و مشكلات پيش رو

همانطور كه در اول مقاله نيز به آن اشاره كرديم اين بروكر براي كاربران ايراني به دليل تحريم هاي گسترده عليه ايران ممنوع است، اما چون تاييد وريفاي فيبوگروپ توسط ربات انجام مي شود تا حدودي كاربران مي توانند با خيال آسوده احراز هويت كنند، اما به اين معني نيست كه با مدارك ايراني نيز مي توان حساب را تاييد كرد. در اين مورد حتما با تلماتو در ارتباط باشيد تا راهنمايي هاي لازم را در اختيارتان بگذاريم.

چگونه از لو رفتن هويت ايراني خود جلوگيري كنيم؟

استفاده از Vpn با آي پي ثابت: هنگامي كه قصد فعاليت در فيبوگروپ را داريد حتما آي پي خود را به كشورهاي قابل فعاليت و مجاز در اين پلتفرم تغيير دهيد. حتما اي پي ثابت خريداري كنيد تا هر دفعه موقع لاگين هميشه اي پي واحد داشته باشيد.

 

مجوزهاي بروكر فيبوگروپ ( FiboGroup broker )

  • مجوز معتبر از كميسيون خدمات مالي FSC، نهادي كه فعاليت هاي آن را در جزاير ويرجين بريتانيا اداره مي كند.
  • مجوز معتبر براي فعاليت در قبرس از كميسيون بورس و اوراق بهادار قبرس CySEC
  • گروه فيبو از قوانين تعيين شده توسط اين نهادهاي نظارتي براي دومي پيروي مي كند. از جمله قوانيني كه با آن مطابقت دارد، قوانين مربوط به وجوه مشتريان است. گروه فيبو در جهت حفظ وجوه مشتريان اقدامات زير را انجام داده است.
  • قرار دادن وجوه مشتري در حساب هاي بانكي مختلف نزد بانك هاي قانوني. اين براي اطمينان از عدم تركيب وجوه مشتريان با وجوه عملياتي شركت است.
  • ثبت نام براي يك طرح جبراني كه براي بازپرداخت وجوه مشتريان در صورت انحلال دارايي هاي شركت همراه خواهد بود.

 

انواع حساب هاي بروكر فيبوگروپ ( FiboGroup broker )

فيبوگروپ شش حساب ارائه مي دهد كه بيشتر از ساير و بروكرها است و حساب هاي آن براي معامله گران مبتدي و با تجربه تر مناسب است.

همه حساب ها به عنوان حساب هاي آزمايشي در دسترس به عنوان يك حساب MT4 هستند، اما فقط حساب ثابت اسلامي (بدون تعويض) در دسترس است. گروه فيبو به مشتريان خود انواع حساب هاي تجاري را براي استراتژي هاي مختلف معاملاتي ارائه مي دهد و هر يك از اين حساب ها داراي ويژگي هاي منحصر به فرد متفاوتي هستند تا نيازهاي مشتريان مختلف را برآورده كنند اين حساب ها عبارتند از:

  • mt4 cent
  • mt4 fixed
  • mt4 NDD
  • mt4 NDD
  • mt5 NDD
  • Ctrader NDD

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.