احراز هويت و وريفاي صرافي اكسچنجر EXMO معرفي صرافي اكسچنجر | با مرورگر و اپليكيشن

۴۰ بازديد

امروزه افراد بسيار زيادي به سرمايه گذاري در بازارهاي ارز ديجيتال روي آورده اند، برخي افراد به صرافي هاي وطني و محدوديت هاي زياد آن عادت كرده و فعاليت خود را محدود اين صرافي ها كرده اند؛ در مقابل اين افراد، برخي ديگر وارد بازارهاي جهاني در زمينه ارزهاي ديجيتال شده و به دنبال وريفاي اين صرافي ها هستند و تحريم هايي كه عليه ايران وضع شده را پشت سر مي گذارند. براي فعاليت هاي بهتر در زمينه رمز ارزها شما مي توانيد وريفاي بايننس و ساير صرافي هاي به نام را انجام دهيد. اگر شما نيز از افراد علاقمند به فعاليت در زمينه ارز ديجيتال و صرافي هاي بين الملي هستد، در اين مقاله راه هاي دور زدن تحريم وريفاي و احراز هويت اكسچنجر EXMO را جمع كرده ايم، در صورتي كه سوال ذهن شما را به خود درگير كرد مي توانيد با تيم تلماتو تماس بگيريد.

 

معرفي صرافي اكسچنجر

مركز مديريت اين صرافي در لندن قرار دارد. و از سال 2014 به صورت رسمي آغاز به كار كرده است، كشورهايي كه در صرافي EXMO مجاز به فعاليت هستند بالغ بر دويست كشور مي باشند. جهش جهاني همزمان بخش كريپتو در حال ايجاد يك امپراتوري است. امروزه هزاران كاربر جديد ارزهاي رمزنگاري شده را انتخاب مي كنند زيرا روند افزايش تعداد مبادلات رمزنگاري اميدوار كننده است. اكثر معامله گران ايراني هر روزه اين سوال را از خود مي پرسند كه آيا فعاليت در اين صرافي انتخاب مناسبي برايشان است يا خير؟

براي شروع فعالي، كاربران مي توانند اين صرافي را انتخاب كنند، EXMO يك صرافي معتبر است كه بيش از 180 ارز رمزنگاري شده را پشتيباني مي كند. اين صرافي 7 سال تجربه در بازار ارزديجيتال را دارد و آن يك انتخاب قابل اعتماد براي هر معامله گر تبديل مي كند.

 

شرايط احراز هويت اكسچنجر EXO در ايران

كاربران ايراني به دليل وجود تحريم هاي گسترده به طور آزادانه نمي توانند با مدارك خودشان و آي پي ايران وريفاي انجام دهند. پس بايد به دنبال راه چاره براي وريفاي اكسچنجر EXMO بود. از بين گزينه هاي گفته شده شما مي توانيد به انتخاب خود يك روش را انتخاب كنيد.

استفاده از مدارك هويتي شخص معتمد: براي احراز هويت اكسچنجر EXMO معامله گران عزيز بايد مدارك وريفاي را تهيه كنند. يكي از راه هاي تهيه مدرك، استفاده از مدارك شخص قابل اعتماد شماست كه مليت كشور غير تحريم را دارد، مي توانيد از مدارك او استفاده كنيد. البته در نظر داشته باشيد صاحب اصلي حساب EXMO شما نيستيد و در صورت بروز هر گونه مشكل شما بايد از آن شخص كمك بگيريد.

استفاده از مدارك هويتي خودتان در صورتي كه مليت يك كشور غير تحريم را داريد: اگر شما علاوه بر مليت ايراني مليت يك كشور ديگر را داريد مي توانيد با استفاده از مدارك خودتان وريفاي اكسچنجر  EXMO را انجام دهيد. در نظر داشته باشيد، داشتن پاسپورت به معناي دريافت مليت يك كشور ديگر نيست، در صورتي كه در مدرك هويتي شما نامي از ايران برده شده باشد فعاليت شما محدود و حساب كاربريتان براي هميشه مسدود خواهد شد.

تهيه مدارك با مشخصات خودتان: اگر دو گزينه گفته شده به درد شما نميخورد اين مورد را به شما توصيه مي كنيم. شما مي توانيد بدون دردسر و با فرستادن مشخصات اوليه خودتان كه  شامل (نام و نام خانوادگي به انگليسي، تاريخ تولد به ميلادي، و يك عكس 4*3 )در هنگام ثبت نام در پلتفرم صرافي وارد كرده ايد براي تيم تلماتو ارسال كنيد. ما در اسرع وقت و در كمتر از 24 ساعت مدرك هويتي شما را به مقصد موردنظرتان ارسال خواهيم كرد.

 

مدارك احراز هويتي براي وريفاي اكسچنجر EXMO به دو دسته تقسيم مي شود:

  1. مدارك هويتي: براي احراز هويت در مرحله اول شما بايد يكي از سه مدارك هويتي (گواهينامه رانندگي، پاسپورت، آيدي كارت) كه از طرف صرافي اكسچنجر EXMO قابل پذيرش است و براي كشور غير تحريم نيست را تهيه كنيد.
  2. قبوض خدماتي: شما براي وريفاي مرحله دوم اكسچنجر EXMO بايد قبض خدماتي كشوري كه مدرك هويتي آن را تهيه كرده ايد از تلماتو خريداري كرده و در سايت آپلود كنيد.

 

خريد مدارك وريفاي و احراز هويت صرافي اكسچنجر ( EXMO ) | آموزش احراز هويت و وريفاي صرافي اكسچنجر با اپليكيشن و سايت صرافي ( EXMO )

 

چگونه مطمئن شويم صرافي اكسچنجر متوجه هويت ايراني ما نخواهد شد؟

از VPN يا VPS آي پي ثابت استفاده كنيد: چون شما ساكن ايران هستيد پس آي پي كه از آن استفاده مي كنيد نيز متعلق به ايران خواهد بود. براي جلوگيري از اين اتفاقات شما مي توانيد از VPN يا VPS استفاده كنيد. حتما توجه داشته باشيد كه فيلترشكن شما آي پي ثابت ارائه دهد. فيلترشكن هاي آي پي ثابت پولي هستند. فيلترشكن هايي كه رايگان هستند در هر بار اتصال آي پي شما را تغيير مي دهد، و ممكن است صرافي اكسچنجر متوجه فيك بودن آي پي شما شود و داراييتان با خطر مواجه شود.

حواستان به مرورگري كه با آن وارد اكانتتان مي شويد، باشد: سعي كنيد از مرورگرهاي كروم يا فايرفاكس و آخرين نسخه آن استفاده كنيد. با هردفعه تغيير آي پي ديتاي آن را پاك كرده و به صرافي اكسچنجر وارد شويد.

 

خدمات مشابه

برنامه آموزش زبان فرانسه باید از ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار باشند که به کاربران کمک کنند تا به صورت مؤثر و موثر در فرآیند یادگیری شرکت کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

 محتوای گوناگون و تنوع: برنامه باید دارای محتوای گسترده‌ای باشد که شامل دروس، فیلم‌ها، موزیک، تمرین‌های شنیداری و گفتاری، و بازی‌های تعاملی باشد. این تنوع در محتوا کمک می‌کند تا کاربران به سبک‌های مختلف یادگیری عادت کنند و از روشی که برایشان مؤثرتر است بهره‌مند شوند.

 

پیگیری فردی: برنامه باید امکاناتی برای پیگیری و پاسخگویی به نیازهای فردی کاربران داشته باشد. این شامل ارائه بازخوردهای فوری برای تلفظ، تصحیح خطاهای گرامری، و ارائه نکات و توضیحات تکمیلی برای هر درس است. همچنین، قابلیت ارتباط مستقیم با مربیان یا دیگر کاربران برای بحث و تبادل نظر نیز از جمله ویژگی‌های موردنیاز است.

این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که برنامه آموزش زبان فرانسه برای تلفن‌های همراه، یک ابزار کارآمد و کاربردی برای یادگیری زبان باشد که به کاربران امکان می‌دهد به صورت فعال و مستمر در فرآیند یادگیری شرکت کنند و پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.