اخطار بايننس به احراز هويت و وريفاي كاربران خود

۱۸ بازديد

صرافي بايننس اخيرا اعلام كرد برداشت‌هاي بيت كوين خود را براي حساب‌هاي بدون احراز هويت از ۲ به ۰.۰۶ بيت كوين كاهش داده است و اين مسئله موجب بروز مشكلاتي براي كاربران ايراني شده است. همچنين اين صرافي احراز هويت بايننس را براي تمامي كاربران آن اجباري كرده است.

كاربران جديد از لحظه ساخت حساب بايد احراز هويت سطح متوسط يا intermediate را انجام دهند و كاربران قديمي كه تا اين لحظه احراز هويت سطح متوسط را انجام نداده باشند. حساب آنها تا تاريخ مشخص شده به withdraw Only تغيير خواهد كرد. و تنها مي‌توانند از حساب خود برداشت داشته باشند. يعني كاربران ديگر نمي‌توانند خدماتي غير از برداشت دارايي يا لغو كردن سفارشات داشته باشند.

 وريفاي بايننس

 

تغييرات مهم در مورد تأييد هويت بايننس و اخطار به كاربران 

بايننس محصولات و خدمات خود را به صورت مستمر بررسي مي كند. تا تغييرات و بهبودها را با توجه به استانداردهاي انطباق جهاني در حال تحول تعيين كند. بايننس براي افزايش حفاظت از كاربر و ارائه يك محيط رمزنگاري امن براي همه، تغييرات زير را انجام مي دهدكه منجر به عدم اخطار بايننس به احراز هويت ميشود.

همه كاربران جديد بايد براي دسترسي به محصولات و خدمات بايننس، از جمله سپرده گذاري، معاملات و برداشت ارزهاي ديجيتال، تأييد مياني را تكميل كنند. كاربران موجودي كه هنوز تأييد مياني را تكميل نكرده‌اند، مجوزهاي حسابشان را موقتاً به «فقط برداشت» تغيير مي‌دهند. با خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن موقعيت و بازخريد. كاربران موجود مستقيماً با جزئيات بيشتر مطلع خواهند شد.

پس از تكميل تأييد مياني كاربران، و اخطار بايننس به احراز هويت كاربران مي توانند دسترسي كامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگيرند. بايننس اكيداً به كاربران توصيه مي كند براي جلوگيري از تأخير در فرآيند تأييد و محدوديت در دسترسي خود، تأييد صحت مياني خود را به سرعت تكميل كنند.

بايننس اين اقدامات را براي كمك به حمايت از تلاش هاي خود در زمينه شناخت مشتري (KYC) و مبارزه با پول شويي (AML) اعلام مي كند. اين امر حفاظت از كاربر و مبارزه با جرايم مالي را بيشتر مي كند.

هشدار ريسك: معاملات ارزهاي ديجيتال در معرض ريسك بالاي بازار است. لطفا معاملات خود را با احتياط انجام دهيد. بايننس تمام تلاش خود را براي انتخاب سكه هاي با كيفيت بالا انجام مي دهد، اما مسئوليتي در قبال ضررهاي معاملاتي شما نخواهد داشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.