باز كردن قفل حساب بلاك شده بايننس | آنلاك حساب كاربري بايننس ( Binance )

۲۱ بازديد

مسائل و مشكلاتي كه تحريم ها براي ايران به وجود آورده است، اكثر صرافي هاي خارجي در زمينه ارزهاي ديجيتال را تحت تاثير قرار داده است. با اين حال هنگام فعاليت در صرافي بايننس بايد حواس جمع باشيد تا ايراني بودن شما آشكار نشود. هنگام ورود به بايننس بايد برخي نكات را جدي بگيريد. اگر در هر حالتي حساب كاربري شما از طرف بايننس قفل شود، شما بايد براي باز كردن قفل حساب بلاك شده بايننس تقريبا مراحلي مانند وريفاي بايننس را پشت سر بگذاريد. براي باز كردن قفل حساب كاربري بايننس اين مقاله را مطالعه نماييد.

 

 وريفاي بايننس

 

 چگونه از قفل شدن ( Lock ) حساب كاربري بايننس جلوگيري كنيم؟ 

برخي از مواردي كه ممكن است بايننس به حساب كاربري شما مشكوك شود و منجر به قفل يا بلاك شدن حساب شما شود را رعايت كنيد تا ازجلب توجه بايننس به خود در امان بمانيد.

  • استفاده از VPN يا VPS با آي پي ثابت: براي اين كه محل زندگي شما از بايننس مخفي بماند شما بايد فيلتر شكن با آيپي ثابت داشته باشيد، سعي كنيد هنگام انتخاب فيلترشكن نوعي از آن را انتخاب كنيد كه اگر در حين فعاليت در بايننس بنا به هر دليلي دسترسي شما به اينترنت قطع شد آي پي شما به آي پي ايران تغيير نكند. ترجيحا از فيلترشكن هاي پولي استفاده كنيد.

 

  • استفاده از مدارك با كيفيت بالا كه مورد تاييد بايننس باشد: اگر شما مي خواهيد سرمايه زيادي را در بايننس به كار بگيريد حتما بايد احراز هويت بايننس را انجام دهيد. چون كاربر ايراني هستيد و مليت شما در همه حالت مشخص است نمي توانيد از پاسپورت يا گواهينامه رانندگي و كارت هويتي استفاده كنيد. 

پس به ناچار شما بايد از مدارك يكي از دوستان خارج از كشور خود كه در كشور تحريم قرار ندارد بخواهيد كه احراز هويت را انجام دهد كه به نظر تيم تلماتو اين كار شما را در مدت زمان كوتاه يا بلند دچار مشكل خواهد كرد در واقع حساب كاربري كه با مدرك شخص ديگري وريفاي شده باشد، متعلق به شما نيست و بايننس صاحب مدارك هويتي را بعنوان كاربر خود خواهد شناخت.

راهكار ديگري كه به شما توصيه مي كنيم استفاده از مدارك با مشخصات خودتان است. به اين حالت كه شما مشخصات خود را كه هنگام ثبت نام در بايننس وارد كرده ايد را براي ما ارسال مي كنيد و در كمتر از 24 ساعت مدرك شما آماده ارسال به محل اقامت شماست. شما مي توانيد نمونه حساب كاربري هايي كه با تيم تلماتو احراز هويت را انجام داده اند را در پيج اينستاگرامي ما مشاهده نماييد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.