خريد مدارك مورد نياز براي وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance KYC )

۱۷ بازديد

 

بايننس Binance  تيم بزرگي از اشخاص ماهر در زمينه ارز ديجيتال مي باشد كه در بيش از 40 كشور دفاتر زيادي را شامل مي شود و يكي از امن ترين صرافي ها در حال حاضر مي باشد كه به دليل تحريم بودن ايران، حساب هاي كاربران ايراني را مسدود كرده است، افراد داخل كشور نياز مبرمي به خريد مدارك مورد نياز براي احراز هويت و وريفاي بايننس ( kyc ) دارند تا از دست مشكلات متعددي كه با آن روبرو مي شوند خلاصي يابند. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با نحوه تهيه مدارك كشور هاي مختلف با نام و مشخصات خودتان آشنا كنيم. با ادامه مطلب همراه ما باشد.

 

 وريفاي بايننس

 

چرايي انتخاب بايننس و خريد مدارك احراز هويت و وريفاي آن ؟

امكانات و مزيت هاي چشم گيري كه اين پلتفرم نسبت به ساير پلتفرم ها دارد در زير آورده شده است.

  • پشتيباني از بيشتر آلت كوين ها ( رمز ارزهاي معرفي شده بعد از بيت كوين )
  • گردش مالي زيادي دارد.
  • اكثر تريدرهاي سرشناس در اين صرافي تريد انجام مي دهند.
  • در معاملات كارمزد كمي را دريافت مي كند.
  • نسخه هاي بايننس شامل تلفن همراه براي اندرويد و ios، نسخه وب و كامپيوتر شخصي مي باشد.
  • در عرضه اوليه هاي معتبر و متفاوتي شركت دارد.
  • سرمايه گذاري معتبري مي توان انجام داد.
  • هزينه وريفاي بايننس كمي دارد.

با توجه به نكات بالا براي شما روشن مي شود كه اين صرافي ارزش و كارايي خيلي بيشتري نسبت به صرافي هاي ديگر دارد. بنابراين اكثر تريدر ها به خريد مدارك وريفاي بايننس صرافي متمايل مي شوند. اما تحريم ايران توسط اين صرافي كار را براي تريدر هاي ايراني سخت كرده است و گزينه وريفاي و احراز هويت بايننس باعث ايجاد مشكلات فراوني براي ايراني ها شده است.

وريفاي و احراز هويت Binance چيست؟ براي اين كه شما وارد سايت صرافي بايننس شويد بايد احراز هويت با چهره شما انجام شود. اين مدارك بايد معتبر باشند تا از فيلتر بايننس قادر به عبور باشد. به دليل تحيرم ايران توسط بايننس شما قادر به استفاده از مدارك ايراني نيستيد و به ناچار بايد از مدارك كشور هاي ديگر با نام و عكس خودتان استفاده كنيد.

مدارك كدام كشور براي وريفاي Binance بهتر است؟ براي كسب اطلاعات در اين زمينه بهتر است مقاله را مطالعه كنيد. در اين مقاله تمامي كشور هايي كه بايننس اجازه فعاليت در صرافي خود را مي دهد، آورده شده است. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.