حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

۱۷ بازديد

بايننس بسياري از ويژگي هاي مفيد را ارائه مي دهد كه علاقمندان به ارزهاي ديجيتال مطمئنا از آنها قدرداني خواهند كرد. با اين وجود به عنوان يك صرافي متمركز سيستم از همه كاربران مي خواهد كه يك فرايند وريفاي بايننس انجام دهند، كه كاربران ايراني نيز از اين امر مستثني نيستند. براي رفع مشكل وريفاي و احراز هويت حساب بايننس Binance براي كاربران ايراني همراه ما باشيد. همه كاربران براي دسترسي به محصولات و خدمات سپرده‌ها، معاملات و برداشت‌هاي ارز ديجيتال، بايد حساب‌هاي خود را تأييد كنند (يعني تأييد شده يا تأييد شده پلاس). اين الزام در تاريخ 20/08/2021 اعمال شد.

بايننس اكيداً به كاربران توصيه مي كند براي جلوگيري از تأخير در فرآيند تأييد و محدوديت هايي كه براي دسترسي به حساب آنها اعمال مي شود، حساب هاي خود را به سرعت تأييد كنند. در اين مقاله اما و اگر هاي موجود در راه وريفاي و احراز هويت بايننس را مورد بررسي قرار داده ايم، با ما همراه باشيد.

 

 وريفاي بايننس

 

 

آيا با مدارك ايراني مي توان وريفاي بايننس را انجام داد؟

كاربران فعلي كه هنوز اكانت وريفاي شده بايننس را ندارند، مجوزهاي حسابشان به «فقط برداشت» تغيير مي‌كند، با خدمات محدود به برداشت، لغو سفارش، بسته شدن موقعيت و بازخريد. اين محدوديت‌ها در مراحلي اجرا مي‌شوند تا دسترسي كاربر براي احراز هويت را به حداقل برسانند. پس از اعمال محدوديت ها، حساب هاي تاييد نشده قادر به معامله نخواهند بود. كاربران موجود مستقيما با جزئيات بيشتر مطلع خواهند شد. پس از اينكه كاربران موجود حساب هاي خود را تأييد كردند، مي توانند دسترسي كامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگيرند. سه راه براي ايران ها جهت رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس باقي مي ماند.

  1. كاربراني ايراني بايد مدارك معتبر يك كشور ديگر را دارا باشند كه بيشتر كاربران امكان تهيه آن را ندارند.
  2. يا اين كه از مشخصات شخص قابل اطمينان در يك كشور غيرفيلتر براي بايننس را استفاده كنند كه ريسك زيادي دارد.
  3. يا اين كه شما مدارك فيك احراز هويت بايننس را با بهترين كيفيت و كمترين هزينه از تلماتو تهيه نماييد.

 

حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

 

كيفيت مدارك شناسايي براي حل مشكل احراز هويت بايننس

براي تكميل فرايند رفع مشكل احراز هويت در بايننس، بايد عكس ها و فايل ها و اسناد معتبر را آپلود كنيد. لطفا قبل ازشروع فرايند احراز هويت تمام مدارك را با كيفيت بالا تهيه نماييد تا منجر به بلوكه شدن حساب شما در اين صرافي نشود. گروه تلماتو تمامي اين مدارك را به شرط وريفاي گرفتن و رفع مشكل و ليميت حساب بايننس در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. جهت ثبت سفارش مي توانيد بر روي لينك زير كليك كنيد. تلماتو قادر هست تمامي مدارك كشورهاي مختلف را براي احراز هويت بايننس در اختيرا شما عزيزان قرار دهد. با ما همراه باشيد. حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

 

وريفاي بايننس

 

مطالب بيشتر:

بهترين كشور براي احراز هويت بايننس

پاسپورت براي بايننس

 

راهكار تلماتو براي رفع مشكل احراز هويت بايننس براي كاربران ايراني

ايران چون در ليست تحريم بايننس قرار دارد، در صورتي كه بايننس متوجه ايراني بودنتان شود حساب شما را مسدود خواهد كرد. پس براي رفع اين مشكلات بايد به دنبال مدرك وريفاي بايننس غير مليت ايراني براي رفع مشكل بايننس باشيد. حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

سايت تلماتو مدارك كشورهاي مختلف از قبيل آيدي كارت ، پاسپورت و گواهينامه رانندگي را با مشخصات و عكس شما درست كرده و به صورت فيزيكي با پست و يا تيپاكس برايتان ارسال مي كند. با خريد وريفاي بايننس خيلي راحت مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc ) را حل و رفع  كنيد. براي تاييد ادرس نيز يكي از قبض هاي آب ، برق و يا گاز را به صورت چاپ شده برايتان ارسال مي كند.

به همان اندازه كه ممكن است ساده به نظر برسد، اين رايج ترين دليلي است كه تاييد احراز هويت و آدرس با شكست مواجه مي شود. همانطور كه سايت رسمي بايننس بيان كرده است مدارك بي كيفيت و آدرس هاي ناقص تاييد نخواهند شد.

 

حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )

حل و رفع مشكل وريفاي و احراز هويت بايننس ( Binance kyc )


 

سوالات متداول:

آيا مي توانم بدون احراز هويت بايننس معامله كنم؟

كاربران جديد براي دسترسي به محصولات و خدمات بايننس، از جمله سپرده‌ها، معاملات و برداشت‌هاي ارز ديجيتال، بايد حساب‌هاي خود را تأييد كنند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.