آموزش نحوه فعال سازي فيوچرز ( futures ) بايننس ( binance )

۱۴ بازديد

بايننس فيوچرز «Binance Futures» بستري است كه در آن معاملات آتي (آينده) در مورد ارزهاي ديجيتال انجام مي‌شود. در فييوچرز يا بخش فيوچرز بايننس شما به پيشبيني تغييرات قيمت يك ارز ديجيتال مي پردازيد. بنابراين مهم نيست قيمت يك ارز بالا برود يا پايين بيايد، شما مي توانيد از تغييرات قيمت ارزهاي ديجيتال سود كنيد. براي اينكه بتوانيد در بايننس فيوچرز كار كنيد، بايد ابتدا حساب خود را فعال كنيد. براي فعال سازي حساب ابتدا بايد در صرافي بايننس ثبت نام كنيد و احراز هويت و وريفاي بايننس را انجام دهيد و سپس حساب بايننس فيوچرز را فعال كنيد. فيوچرز بايننس يكي از امكانات صرافي بايننس (Binance) است كه در آن مي‌توانيد با استفاده از اهرم‌ براي كاهش ريسك يا كسب سود بيشتر در بازارهاي پرنوسان، اقدام به خريد بلندمدت يا كوتاه‌‌مدت كنيد.  

 بحران فيوچرز بايننس براي بعضي كشور ها 

صرافي رمز ارز بايننس كه در حال حاضر با مشكلات قانوني زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند، در پاسخ به تحقيق و تفحص‌هاي قانون‌گذاري‌ها، به سرعت در حال محدودسازي خدمات خود در سراسر جهان است و اين كار را با متوقف نمودن معاملات فيوچرز  رمز ارز بصورت محدود آغاز كرده است.

حالت اول: معادلات فيوچرز براي بعضي از كشور ها به خصوص كشور هاي اروپايي و در راس آنها؛ آلمان، ايتاليا و هلند بسته مي باشد. يعني حتي اگر موفق به احراز هويت شده باشيد نيز ،قسمت فيوچرز در اين كشور ها غيرفعال مي باشد و امكان ايجاد آن نمي باشد. و پس قبل از ايجاد اكانت از باز بودن فيوچرز بايننس براي كشور مد نظر مطمن باشد. به دليل اينكه بايننس هر روز ليست جديدي از كشورهايي كه امكان معاملات فيوچرز در آن نيست كه اعلام مي كند. ما نيز از اوردن اين ليست معذوريم، قبل از ايجاد اكانت بايننس حتما با تيم تلماتو هماهنگ شويد.

حاات دوم: براي بعضي از كشور ها نيز به گونه اي است كه بعد از اينكه اكانت وريفاي شده بايننس را در اخيتار گرفتيد، براي اينكه بتوانيد قسمت فيوچرز آن را فعالسازي كنيد، در ابتدا بايد يك قبض به منظور تاييد آدرس ( proof of address ) در بايننس بارگذاري كنيد . بعد از اينكه قبض رو اپلود كرديد يا به صورت عاميانه وريفاي پلاس رو انجام داديد، قسمت فيوچرز بايننس براي شما فعال مي شود و اجازه باز كردن حساب به منظور انجام فيوچرز را داريد. تلماتو اماده ارايه خدمات در زمينه وريفاي پلاس بايننس خدمت شما تريدر هاي عزيز مي باشد.

 

 وريفاي پلاس بايننس

 

حالت سوم: براي كشورهاي ديگر اينگونه است كه شما بعد از وريفاي و احراز هوي كرديد به راحتي مي توانيد قسمت فيوچرز بايننس را فعال كنيد و حتي نيازي نيز به اپلود قبض نداريد. اين كشور هاي براي تريدر ها بسيار مناسب است. به دليل آپديت و تغيير ليست اين كشور، در اين بخش اورده نشده اند. جهت اطلاع از ليس اين كشورها با ما در ارتباط باشيد.

 

 جواب سوالات فعالسازي فيوچرز بايننس 

 

نمايشگر ويديو
00:00
    
00:52

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.