آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

۱۹ بازديد

بايننس يكي از سريعترين صرافي هايي است كه روز به روز با سرعت بيشتري در حال رشد است، از عوامل متعددي كه بايننس را به يكي از صرافي هاي محبوب تبديل كرده اين است كه رابط كاربري تميز و آسان، و توان عملياتي بالاي اين صرافي مي باشد. اگر تا به حال براي پلتفرم هايي مانند يوتوب حساب كاربري ساخته ايد حتما مشاهده كرده ايد كه ساخت حساب چه در ويندوز و چه در موبايل مراحل يكساني دارد. ايجاد و افتتاح حساب در بايننس نيز اين گونه مي باشد براي يادگيري آموزش ايجاد و افتتاح حساب در بايننس در گوشي موبايل و ويندوز با ما همراه باشيد. وريفاي بايننس در مقالات ديگر كامل توضييح داده شده است.

 

 خريد مدارك وريفاي بايننس

 

 

چرا بايد حساب كاربري در بايننس ايجاد كنيم؟

بايننس با سرعت بسيار زيادي روز به روز در حال رشد است و اگر اين روند ادامه پيدا كند افراد زيادي براي خريد وريفاي بايننس مشتاق مي شوند، بزرگترين صرافي رمز ارز از لحاظ حجم معاملاتي خواهد بود. علاوه بر اين ها بسياري از توكن هاي جديد تمايل بيشتري براي ليست شدن در بايننس دارند. يا تريد كردن را شروع نكنيد و اگر شروع كرديد با قدرت زياد شروع كنيد. براي شروع پرقدرت بايننس بهترين گزينه است.

چون بايننس ايران را تحريم كرده است و فعاليت در اين صرافي براي ايراني ها ممنوع مي باشد بايد تحريم ها را با مدارك فيك دور زد. براي وارد شدن به بايننس بايد يكي از مدارك براي احراز هويت بايننس كه قابل قبول است را تهيه كرد و سپس با آي دي همان كشور (ترجيحا كشوري كه فعاليتش در بايننس ممنوع نباشد) هر بار كه قصد ورود به صرافي بايننس را داريد از همان آي پي استفاده كنيد.

 

گام اول: ابتدا يكي از مدارك قابل قبول براي احراز هويت بايننس كه شامل (پاسپورت، ID card ، گواهينامه رانندگي، قبض) مي باشد را تهيه كنيد و در ادامه براي افتتاح حساب بايننس همراه ما باشيد.

 

 

نكاتي كه بايد در هنگام افتتاح حساب در بايننس در نظر بگيريم

براي ورود به بايننس بايد آي پي ثابت و در صورت لزوم اكانت وريفاي شده بايننس را داشته باشيد كه هر دفعه هنگام ورود به بايننس ثابت بوده و تغيير نكند (عموما آي پي هاي ثابت پولي مي باشند) از فيلترشكن هاي رايگان استفاده نكنيد چون هر دفعه كه قصد ورود به بايننس را داريد اي پي متفاوت ارائه ميدهد و تغيير آي پي در طولاني مدت باعث ايجاد مشكل مي شود (منظور از تغيير آي پي تغيير به آي پي يك كشور ديگر نمي باشد. بلكه آي پي همان منطقه از كشوري كه به وسيله مدارك آن كشور افتتاح حساب بايننس كرده و احراز هويت كرده ايد)  ولي هر دفعه كه وارد اكانت خود مي شويد نبايد اي پي ها متفاوت باشند چون ممكن است بايننس حساب شما را بلوكه كند و دارييتان با خطر مواجه شود.

آدرس آي پي خود را يادداشت كنيد و هردفعه قصد وارد شدن به بايننس را داريد اي پي خود را چك كنيد تا با اي پي قبلي تفاوتي نداشته باشد تا از بلوكه شدن اكانت خود جلوگيري كنيد. و نكته ديگري كه حائز اهميت است دور زدن فيلتر بايننس با مدارك فيك و احراز هويت به عنوان يك شخص غير ايراني كه تابعيت يكي از كشورهاي غيرفيلتر براي بايننس را دارد.

 

وارد سايت بايننس binance.com شويد 

 

آموزش ايجاد و افتتاح حساب در بايننس در ويندوز 

بعد از وارد شدن به سايت بايننس روي Register كليك مي كنيم تا صفحه مربوط به ثبت نام ايجاد و افتتاح حساب بايننس باز شود.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

در صفحه اي كه به آن راهي شده ايد يك پنجره براي شما نمايش داده مي شود حاوي پيام خوش آمدي گويي شما به بايننس است و قبل از شروع ساخت اكانت از شما كشور محل زندگيتان را نمايش مي دهد كه بر اساس اي پي فيلترشكن شما به صورت پيش فرض نمايش داده مي شود، كه بايد براي شروع ايجاد اكانت و سپس براي انجام وريفاي بايننس روي گزينه confirm كليك مي كنيد.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

 

 وريفاي بايننس

 

به صفحه ايجاد اكانت هدايت مي شويد. دو گزينه و دو حالت براي ايجاد حساب كاربري داريد كه با رنگ قرمز مشخص كرده ايم، كادر اول براي ايجاد حساب كاربري شخصي و كادر دوم براي اشخاصي مي باشد كه مي خواهند اكانت بيزينسي ايجاد كنند كه بر اساس نياز شخصي خود روي Create personal Account كليك مي كنيد.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

مطابق عكس در قسمت 1 ايميل خود را وارد مي كنيد. در قسمت 2 رمز خود را كه حداقل 8 كاراكتر متشكل از حروف انگليسي (حروف كوچك و بزرگ) اعداد باشد تا علامت سبز به معناي امنيت بالاي رمز به شما نشان داده شود.

حتما تيك گزينه را كه به معناي موافقت با قوانين سايت است رابزنيد تا به شما اجازه ايجاد حساب كاربري داده شود. و سپس روي گزينه create Account كليك كنيد.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

براي اطمينان از اين كه شما ربات نيستيد يك اسلايد نمايش مي دهد تا آن را جواب بدهيد و بتوانيد وارد مرحله بعدي شويد. به طور مثال در اينجا از شما مي خواهد كه طبق رديف كه به رنگ سياه و سفيد نمايش داده شده تصاوير موجود در كادر را انتخاب كنيد. يا در برخي مواقع ممكن است از شما بخواهد كه قطعه پازل را در جاي خود قرار دهيد.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

در اين مرحله يك ايميل به شما ارسال مي شود كه حاوي كد ورود به بايننس است. كد را كپي كرده و داخل فيلد ثبت نام كپي مي كنيد. و عمليات ثبت نام با موفقيت انجام مي شود و شما مي توانيد وارد سايت بايننس شويد.

 

آموزش افتتاح حساب بايننس و نكات مهم در زمان ايجاد اكانت در صرافي بايننس binance

 

بعد از ورود به سايت بايننس دو گزينه براي ايجاد امنيت حساب كاربري شما وجود دارد، روش اول فعالسازي احراز هويت و روش دوم ارسال پيامك، كه به دليل تحريم بودن ايران نمي توان از شماره موبايل هاي ايراني استفاده كرد، پس گزينه پيامك منتفي شد. پس به ناچار انتخاب ما روش دوم گزينه احراز هويت مي باشد. اگر براي خريد مدارك احراز هويت با مشكل مواجه شديد مي توانيد از تلماتو اقدام به خريد نماييد.

براي احراز هويت و ايجاد امنيت براي حساب بايننس خود از سايدبار سمت چپ وارد بخش security كليك كنيد تا گزينه Google Authenticator را براي شما نمايان شود. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.