بايننس چيست ؟ و مقايسه آن با كوكوين ( Kucoin ) و كوين بيس ( Coinbase )

۱۸ بازديد

آيا مي خواهيد مقايسه سريع بايننس در مقابل كوين بيس و كوكوين را ببينيد و بدانيد كدام صرافي بالاترين جايگاه ارز ديجيتال را دارد ( بايننس يا صرافي هاي ديگر ) و انتخاب مناسب براي شماست؟ براي نمايش داده هاي بايننس ، كوكوين ( Kucoin ) و كوين بيس ( Coinbase ) تا حد امكان تجزيه و تحليل مبتني بر واقعيت را در اختيار شما قرار مي دهيم. براي يافتن پاسخ اين سوال كه بايننس چيست و چرا بايد از صرافي بايننس براي تريد و خريد و فروش ارز ديجيتال استفاده كنيم ؟ در آخر مقاله به پاسخ سوال خود خواهيد رسيد. در كنار اين مسايل تيم تلماتو براي احراز هويت و وريفاي بايننس در كنار شما مي باشد.

 

 تاريخچه بايننس 

افرادي كه در زمينه ارزهاي ديجيتال فعاليت دارند و يا به تازگي مي خواهند وارد اين بازار بزرگ شوند كم و بيش با نام بايننس ( binance ) آشنايي دارند و افراد تازه وارد اين سوال برايشان پيش مي آيد كه بايننس چيست ؟

اين صرافي توسط دو نفر چانگ پنگ ژائو و اي هه در سال 2017 راه اندازي شد، دفتر مركزي اين صرافي ابتدا در چين قرار داشت ولي به دليل سخت گيري هاي زياد در اين كشور، سرورهاي خود را به ژاپن و سپس به مالت منتقل داد و كار خود را تا تايوان گسترش داد. بايننس ( binance )  در ژانويه 2018 بعنوان بزرگترين صرافي در زمينه ارزهاي رمزنگاري شده شناخته شد كه روزانه تراكنش هاي زيادي در بستر اين صرافي اتفاق مي افتد. بايننس در حركت ديگري بلاك چين بايننس را در سال 2019 ابتدا بصورت آزمايشي اما بعد از مدت كوتاهي رسما راه اندازي كرد، بلاك چين بايننس ( binance ) به صورتي طراحي شده كه توانايي بيشتر از هزاران تراكنش را در ثانيه دارد. صرافي بايننس از بهترين صرافي هاي حال حاضر مي باشد.

 

بايننس چيست ؟ و چرا بايد از صرافي بايننس ( binance ) براي تريد و خريد و فروش ارز ديجيتال استفاده كنيم ؟

 

 

 وريفاي بايننس

 

 بايننس چيست ؟ 

سوال متداول كاربران كه شايد ذهنشان درگير اين موضوع شود در واقع بايننس يك صرافي ارز ديجيتال است كه برگرفته از دو كلمه انگليسي binary و finance مي باشد، به كاربران امكان خريد و فروش آلت كوين ها را از طريق وب و اپليكيشن اندرويد و ios مي دهد، يكي از صرافي هاي با بالاترين تراكنش مي باشد كه تحت نظر ايالت متحده نمي باشد.

 

 مزاياي كلي صرافي بايننس نسبت به ساير صرافي ها ( كوكوين، كوين بيس ) 

سه پلتفرم ( صرافي ) ارزهاي ديجيتال بايننس و كوين بيس و كوكوين رويكردهاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. بايننس منحني يادگيري تندي دارد و از كاربران پيشرفته پشتيباني مي كند و صدها گزينه معاملات ارزي را به معامله كنندگان ارائه مي دهد. كوين بيس صرافي مستقر در ايالات متحده است كه براي مبتديان با رابط كاربري ساده و تراكنش هاي محدود طراحي شده است. دفتر مركزي كوكوين در سنگاپور است كه شعار آن “صرافي مردم” است.

با اين كه بايننس و كوكوين از نظر تجاري اندكي شبيه به هم هستند اما از نظر كارمزد تفاوت بسياري دارند و ساختار بايننس نسبت به كوكوين بهتر مي باشد. از سپرده هاي فيات پشتيباني نمي كند، پلتفرم اين صرافي كاربر پسند نبوده و شناسه پرداخت ارائه نمي دهد، همچنين هزينه هاي خريد و فروش بر اساس ميزان خريد و فروش شما متغير است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.