فروش مدارك احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ( KuCoin )

۱۱ بازديد

قبل از ثبت نام بايد بدانيد صرافي كوكوين  ( KuCoin ) بعضي از خدمات خود را به كاربران ايراني ( و كشورهاي ديگر ) ارائه نمي‌كند و به عبارتي ايران در ليست تحريم هاي آنها مي باشد و كلاً با استفاده از مدارك ايراني امكان احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين نيست . بنابراين شما شما چاره اي نداريد جز اينكه به اين صرافي خودتان را شهروند كشور ديگري معرفي كنيد! اما چگونه ؟ با استفاده از مدارك لايه باز كشورهاي مختلف از قبيل: آيدي كارت ، پاسپورت و دراوير لايسنس مي توانيد احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ( KuCoin ) را انجام دهيد. با ادمه مطلب همراه ما باشيد تا با اين آيدي كارت و وريفاي كوكوين بيشتر آشنا شويد.

نكته: وريفاي و احراز هويت تضميني كوكوين

 

 وريفاي كوكوين

 

 

فروش مدارك احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ( KuCoin ) براي ايراني ها

 

يكي از دلايل اصلي كه صرافي كوكوين تبديل به صرافي ديجيتال محبوب ايرانيان گرديد، اجباري شدن فرآيند احراز هويت و وريفاي حساب در بايننس بود. بسياري از كاربران قبلي بايننس به سرعت تمامي دارايي خود را به Kucoin انتقال دادند تا مطمئن شوند كه آسيبي به دارايي آن‌ها نخواهد رسيد. اما سوال اصلي دارندگان كريپتوها اين است كه آيا فرآيند احراز هويت يا همان KYC در كوكوين هم اجباري خواهد شد؟ به نظر ما كه اين فرايند احراز هويت و وريفاي در تمامي صرافي ها اجباري خواهد بود و همه صرافي ها از بايننس گرفته تا كوكوين بايد با استفاده از مدارك خود احراز هويت و وريفاي را انجام دهند. در ادامه دلايل منطقي اين امر نيز براتون آورده شده است.

 اما بر خلاف  صرافي بايننس، اين صرافي به كاربران اجازه مي‌دهد بدون احراز هويت ثبت نام كنند و معاملات خود را انجام دهند. بر اساس قوانين اين صرافي، حساب‌هاي احراز هويت نشده مي‌توانند روزانه ۵ واحد BTC يا معادل آن را برداشت كنند، كه احتمالا اين امر نيز در آينده نزديك مقدور نخواهد بود و به شرط ارايه مدارك احراز هويت و وريفاي براي صرافي كوكوين ( KuCoin ) مقدرو خواهد بود. با ادمه مطلب همراه ما باشيد تا چاره كار براتون بيان شود.

 

فروش مدارك ( پاسپورت و آيدي كارت قابل ويرايش ) احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ( KuCoin )

 

 

بهترين كشور براي احراز هويت بايننس

ساخت پاسپورت فيك براي بايننس

 

صرافي كوكوين براي كاربران ايراني

سايت كوكوين براي كاربران ايراني فيلتر نيست (برخلاف بايننس)، و اينكه حتي با آي پي ايران مي‌توان بدون دريافت اخطار و هشدار، ثبت نام كرد و به عنوان يك كاربر عادي، وارد پلتفرم شد. البته به ياد داشته باشيد كه اكثر كاربران ايراني سايت، آي پي خود را تغيير داده‌اند تا ايراني بودن آن‌ها مشخص نشود ( توصيه شده – جهت افزايش اطمينان ). اما بايد اين نكته را بايد بيان كرد كه ايران، جزو كشورهاي داخل ليست ثبت نام كوكوين نبوده و نمي‌توان به عنوان يك ايراني مدارك خود را براگذاري كرد و فرآيند احراز هويت و وريفاي  را انجام داد (بر خلاف كوينكس). اين همان نگراني اصلي است تريدر ها در برگرفته است. در آينده نزديك اين صرافي مانند بايننس از كاربران خود ميخواهد كه مدارك احراز هويت و وريفاي حساب كاربري خود را در سايت بارگذاري كنند و مسلما ايراني ها دچار مشكل خواهند شد.

 

آيا KYC در كوكوين اجباري مي شود؟

احراز هويت يا همان Know Your Costumer يكي از اقدامات اوليه براي مبارزه با پولشويي و حمايت مالي از تروريسم جهاني است. قدرت‌هاي جهاني همواره براي نظارت بر رد و بدل كردن پول و تراكنش‌هاي مالي، قواعد و مقرراتي را تنظيم كرده و بر اجراي صحيح آن نظارت مي‌كنند. از آنجاييكه سقف تراكنش روزانه صرافي‌هاي ديجيتال عموما بر مبناي بيتكوين تعريف شده است (در حدود 40 هزار دلار)، بنابراين هر حساب كاربري (حتي اگر احراز هويت نشده باشد)، مي‌تواند چند صد هزار دلار پول را در طول ماه جابجا كند و هيچ نام و نشاني از خود باقي نگذارد.

همين تراكنش‌هاي سنگين و مخفي مالي باعث شد كه كشورهاي مختلف (از جمله آمريكا، كانادا، ژاپن، انگلستان و …)، اجازه‌ي فعاليت صرافي‌هاي ديجيتال را منوط به اجباري كردن احراز هويت و وريفاي  كنند. اولين صرافي‌اي كه با رفتار تند اين كشورها و قدرت‌هاي بين المللي روبرو شد، بايننس بود. بعد از ماه‌ها درگيري و مقاومت و حتي كاهش سقف تراكنش روزانه به 0.06 بيتكوين، بالاخره بايننس تسليم شد و احراز هويت را اجباري كرد.

بنابراين، به نظر مي‌رسد كه صرافي‌هاي بزرگ ديگر نيز از گزند اين اقدامات و فشارهاي بين‌المللي در امان نباشند. و روزي مي رسد كه صرافي كوكوين نيز از تريدرهاي خود يمخواهد كه مدارك ارحزا هويت و و وريفاي را در سايت صرافي بارگذاري كنند.

 

فروش مدارك ( پاسپورت و آيدي كارت لايه باز ) احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ( KuCoin )

 

دور زدن وريفاي احراز هويت صرافي كوكوين

ايراني ها يا راهي خواهند يافت و يا راهي خواهند ساخت . بيش از 2 ميليون تريدر ايران در صرافي هاي خارجي فعاليت دارند و براي ادامه فعاليت اين عزيزان بايد راهكاري انديشيد. راهكار اين عزيزان براي دور زدن احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين ، استفاده از مدارك لايه باز ( پاسپورت – آيدي كارت و قبض ) كشور هاي ديگر است. منظور از لايه باز يا psd اين است كه به راحتي مي توان اطلاعات موجود در داخل پاسپورت و آيدي كارت را تغيير داد و عكس و مشخصات خود را در داخل آن درج كرد. به عبارتي اين تنها راه موجود براي دور زدن احرازه هويت و وريفاي صرافي كوكوين مي باشد. در سايت تلماتو مدارك تمام كشورها موجود مي باشد؛ از كشورهاي آسيايي گرفته مانند امارات تا افريقاي جنوبي را شامل مي شود. كافيست بر روي لينك زير كليك كنيد و اين مدارك كه براي فروش جهت احراز هويت و وريفاي صرافي كوكوين گذاشته شده است را بررسي و خريد كنيد.

 

نكته: همواره به اين نكته توجه داشته باشيد اطلاعات حساب كاربري خود در صرافي كوكون را در اختيار هيچ ضخص يا شركتي قرار ندهيد و سعي كنيد خودتان وريفاي و احراز هويت را انجام دهيد. با مدارك لايه باز سات تلماتو اين كار بسيار ساده است. شركت هاي احراز هويت كوكوين نيز از اين مدارك جهت احراز هويت استافده مي كنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.