احراز هويت و وريفاي حساب بايننس با آلمان ، كانادا و انگليس | مدارك لايه باز تمام كشور ها

۱۳ بازديد

اين روزها احراز هويت و وريفاي حساب صرافي بايننس به يكي از معضلات تريدر ها تبديلشده است. به دليل درخواست هاي مكرر تريدرهاي عزيز از سايت تلماتو؛ ما بر آن شديم تا با مدارك كشورهاي مختلف وريفاي را انجام دهيم. از طريق اين مدارك به  راحتي مي توان احراز هويت و وريفاي بايننس را با مدارك آلمان ، كانادا و انگليس و كشور هاي ديگر انجام دهيد، به همين راحتي، شما مي توانيد يا استفاده از آيدي كارت و پاسپورت تمامي كشورها احراز هويت و وريفاي بايننس را خودتان انجام دهيد و متحمل هزينه هاي گزاف نشويد.

نكته: وريفاي تضميني بايننس با مدارك كشورهاي مختلف

 وريفاي بايننس

 

احراز هويت و وريفاي حساب بايننس با مدارك كشور آلمان

بايننس بعضي از كشورها را بلاك مي كند و اجازه دسترسي توسط آي پي آن كشور به وبسايت خود نمي دهد؛ مانند ما ايراني ها كه در تحريم بايننس هستيم. بعضي از كشورها نيز به دليل مسائل پولشويي، بايننس را بلاك مي كنند و به كساني كه تابعيت آن كشور را دارند، اجازه نمي دهد در بايننس حساب باز كنند، مانند كشور آمريكا كه به شهروندان خود اجازه ايجاد حساب در صرافي بايننس نمي دهد سوالي كه كاربران با آن مواجه مي شوند چگونه بايننس خود را وريفاي كنيم ؟ . اما خوشبختانه كشور آلمان هيچ قوانيني در اين رابطه صادر نكرده است و بنابراين مي توانيد به راحتي براي احراز هويت و وريفاي حساب بايننس از مدارك كشور آلمان استفاده كنيد. براي مشاهده آيدي كارت و پاسپورت لايه باز كشور آلمان بر روي لينك زير كليك كنيد.

 

جهت  احراز هويت و وريفاي بايننس با مدارك كشور آلمان بر روي لينك زير كليك كنيد.

 وريفاي بايننس با مدارك آلمان

 

 

احراز هويت و وريفاي حساب بايننس با مدارك كشور كانادا

كانادا جزو كشورهايي است كه مدارك آن در سايت تلماتو كامل مي باشد و به راحتي مي توانيد با  پاسپورت ، قبض ، ايدي كارت و گواهينامه لايه باز كشور كانادا احراز هويت كرده و اكانت آماده بايننس را داشته باشيد. و به عنوان عضو اين كشور براي احراز هويت و وريفاي حساب بايننس از مدارك كشور كانادا استفاده كنيد. قابل ذكر است كه كانادا داري دو پاسپورت جديد و قديم مي باشد كه هر دوي آنها در تلماتو موجود مي باشد و قابل تهيه با مشخصات شما مي باشد.

نكته ديگري كه بيان آن خالي از لطف نيست كه براي احراز هويت و وريفاي حساب بايننس مي توانيد از گواهينامه ايالت كبك و آنتاريو كشور كانادا نيز بهره ببريد. قيمت اين فايل ها در مقايسه با نمونه هاي خارجي كمتر از يك پنجم هستند و از سايت هاي معتبر ( id cart psd template ) تهيه شده اند.

 

جهت احراز هويت و وريفاي بايننس با مدارك كشور كانادا بر روي لينك زير كليك كنيد.

 وريفاي بايننس با مدارك كانادا

 

 

احراز هويت و وريفاي حساب بايننس با مدارك كشور انگليس

نهاد نظارت بر امور مالي انگلستان اعلام كرد بايننس بزرگ‌ترين صرافي ارزهاي ديجيتال در دنيا با تمام قوانين و مقررات تنظيم شده توسط اين نهاد مطابقت پيدا كرده است. به گزارش سايت تلماتو  و به نقل از Coingape نهاد نظارت بر امور مالي انگليس (FCA) اطلاعيه قبلي خود را در خصوص عدم مطابقت بايننس با قوانين مالي اين نهاد را آپديت كرده است. در اين به‌روزرساني آمده است:

از آنجا كه بسياري از مشكلات قانوني بايننس از هشدار اوليه اين نهاد نظارتي شروع شد، اين خبر براي بزرگ‌ترين صرافي رمز ارز دنيا بسيار خوشايند است. ژائو در مصاحبه‌هاي اخير تاكيد كرده بود كه اولويت صرافي بايننس، برطرف كردن مشكلات قانوني پيش‌روي اين صرافي است. اين صرافي در راستاي مطابقت با قوانين كشورهاي مختلف اقدامات وسيعي را انجام داده است. از حذف كردن توكن‌هاي سهام تا پايين آوردن لوريج قابل استفاده در معاملات فيوچرز از اقدامات اوليه اين صرافي بوده است. در آخرين اقدام اين صرافي، احراز هويت براي تمام كاربران اجباري شد و كاربران بايد مدارك براي احراز هويت بايننس را داشته باشند. بنابراين براي احراز هويت و وريفاي حساب بايننس خود مي توانيد از مدارك كشور انگليس استفاده كنيد.

 

جهت خريد مدارك احراز هويت و وريفاي بايننس با مدارك كشور انگليس بر روي لينك زير كليك كنيد.

 وريفاي بايننس با مدارك كانادا

 


مقالات مرتبط

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.