فعاليت كدام كشور ها در بايننس ممنوع است؟

۱۰ بازديد

بايننس يك صرافي رايج ارزهاي ديجيتال است كه در آن سرمايه گذاران دارايي هاي ديجيتال خود را خريدار و فروش و يا ذخيره مي كنند. اين شركت بزرگترين پلتفرم تجارت كريپتو از نظر حجم تجارت با ميليون ها مشتري در سراسر جهان است. اخيراً بسياري از معامله گران بايننس به دليل كشور محل سكونت، حساب هاي تجاري خود را به طور موقت يا براي هميشه مسدود كرده اند و بسياري از كشور ها منجر به تحريم بايننس شده اند و اجازه اكانت وريفاي شده بايننس را نمي دهند.

بايننس در 2017، سال‌ها بعد از شروع فعاليت چند صرافي رمز ارزي بزرگ، تاسيس شد. اما به سرعت مسير موفقيت را طي كرد و توانست به جايگاه نخست دست پيدا كند. در حال حاضر از نظر حجم معاملات روزانه Binance با اختلاف بسيار زياد از رقبا در رتبه اول قرار دارد. از نظر تعداد جفت معاملاتي (بازارها) پشتيباني شده نيز بايننس بعد از هات بيت و گيت آي‌آو سومين گزينه برتر است. متاسفانه ايران منجر به تحريم بايننس شده است.

بزرگترين پلتفرم اكسچنج كريپتوكارنسي در دنيا به كاربران تعدادي از كشورها سرويس نمي‌دهد. در قوانين و مقررات ثبت نام در بايننس و تريد در بايننس آمده كه در صورت فعاليت افراد ساكن كشورهاي پشتيباني نشده در اينجا، ارزهاي ديجيتال آن‌ها مسدود( تحريم بايننس ) خواهد شد.

وريفاي بايننس

 

شرايط مورد قبول كشور ها براي اجازه فعاليت در بايننس

به طور كلي، تبديل كريپتو به فيات در برخي كشورها محدود است. و بايد از مقررات سختگيرانه پيروي كند. از آنجايي كه بايننس فقط صرافي ارز ديجيتال به كريپتو بود. تا چند وقت اخير، تقريباً در همه كشورهاي جهان مي توانست فعاليت كند . مگر اينكه كشور به دلايلي از جمله عدم رعايت مقررات كشور تصميم به مسدود كردن و تحريم بايننس گرفته باشد.

بايننس در چندين كشور در قاره آمريكا، اروپا، آسيا و ساير كشورها به فعاليت خود ادامه مي دهد. با اين حال، به دليل قوانين مالي سختگيرانه در سطح جهاني، بايننس ارائه خدمات خود به مشتريان را در برخي كشورها محدود كرده است و منجر به تحريم بايننس شده اند. كشور ايران جزو كشورهايي هست كه به دليل رعايت نكردن قوانين سازمان FATF تحريم شده و اجازه فعاليت را ندارد. همچنين يك كشور براي عضو شدن در اين سازمان بايد ويژگي‌هاي مهمي از جمله جمعيت بالا، توليد ناخالص داخلي قابل توجه، بخش بانكي توسعه‌يافته و غيره داشته باشد. اعضا همچنين بايد بر اساس استانداردهاي مالي پذيرفته‌شده عمل كنند و در ساير سازمان‌هاي بين‌المللي مهم عضو باشند در غير اينصورت تحريم شده و اجازه فعاليت ندارند. همچنين بايننس در حال مسدودسازي معاملات مشتقه رمز ارز يا فيوچرز و قراردادهاي آتي در اروپا است و اين كار را از آلمان، ايتاليا و هلند شروع مي‌كند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.