بهترين كشور ها براي احراز هويت در بايننس براي ايراني ها ؟

۱۷ بازديد

صرافي بايننس Binance يا هر صرافي ديگري مانند ( كوكوين KuCoin – كوينكس CoinEx – كوينبيس Coinbase ) كشورهايي مانند ايران، كره شمالي ، آمريكا و… را تحريم كرده است به گونه اي كه شما نمي توانيد معاملات ارزي خود را به طور مستقيم از طريق مدارك اين كشورها انجام دهيد و به محض اينكه به حساب بايننس با آي پي ايران وارد شويد، حساب شما با موجودي مالي آن به طور كامل بلوكه مي شود. از اين رو براي افتتحاح حساب و در مراحل بعدي،  احراز هويت بايننس ، به مدارك كشور هاي ديگر نياز داريد كه بايننس با آنها مشكلي نداشته باشد. ما در اين مقاله ميخواهيم بهترين كشور ها براي احراز هويت  و اتصال به تريد بايننس  را به همراه مدارك ( آيدي كارت و پاسپورت با عكس و مشخصات شما )  را در اختيار شما بگذاريم.

 

نكته: جهت وريفاي تضميني بايينس بر روي لينك زير كليك كنيد.

 

 وريفاي بايننس

 

 

مدارك بهترين كشور ها جهت احراز هويت و اتصال به تريد در بايننس براي ايراني ها

همان طور كه مي دانيد بازار ارزهاي ديجيتال توسعه رونق زيادي گرفته است. به همين دليل ايراني هاي زيادي نيز به اين بازار رو آورده اند. همانطور كه اشاره شد، ايران جزو كشورهايي است كه بايننس آن را تحريم كرده است، و شما نيازمند آن هستيد كه از مدارك كشور ديگري مانند آيدي كارت ( كارت ملي ) و پاسپور براي وريفاي صرافي بايننس استفاده كنيد. بهترين راهكار براي اين مسله داشتن مدارك كشور ديگر است كه شما بايد اقامت انجا را داشته باشيد. چون اين مسله براي همه ايراني ها مقدور نيست به همين دليل ما اقدام به فروش مدارك بهترين كشورهاي خارجي را اعم از ايدي كارت ، پاسپورت ، گواهينامه و قبض جهت احراز هويت و اتصال به تريد در بايننس Binance كرده ايم.

ما در سايت تلماتو ، مدارك بهترين كشور هايي كه امكان افتتاح حساب و اتصال به تريد توسط آنها براي بايننس مقدرو است را در اختيارتان مي گذاريم . اين مدارك ( پاسپورت يا آيدي كارت ) هستند. و توسط تيم تلماتو تمامي اين مدارك با  ، عكس ، نام ، نام خانوادگي ، تاريخ تولد و … شما ردست شده اند. به اينگونه مدارك به اصطلاح مدارك وريفاي گفته مي شود. شايان ذكر است كه اين مدارك توسط سايت تلماتو درست شده و به صورت فيزيكي در اختيار شما عزيزان قرار مي گيرد.

براي نمونه،  در زير عكسي از پاسپورت لايه باز هلند به عنوان يكي از بهترين كشور براي دور زدن احراز هويت بايننس براي نمايش گذاشته شده است. همانطور كه ملاحظه مي فرماييد اين فايل توسط فتوشاپ درست شده است و مططابقت كاملي با پاسپورت هلند دارد و با عكس و مشخصات شما در اختيارتان براي وريفاي و احراز هويت باييننس در اختيارتان قرار مي گيرد.

 

 

نكته: تمامي مدارك ارسال شده توسط تيم تلماتو تضميني مي باشند

نكته مهم : تفاوت تلماتو با شركت هاي مشابه تضمين خدمت و ارايه خدمات رايگان به صورت 6 ماهه مي باشد.

 

بهترين كشورهايي كه مي توانيم از آن ها براي بايننس مدارك لايه باز بخريم!

مدارك كشورهاي زيادي براي بايننس قابل استفاده مي باشد كه براي ساخت مدارك وريفاي بايننس مناسب هستند. تقريبا از مدارك لايه باز هر كشوري كه بايننس آن را تحريم نكرده باشيد، مي توانيد براي افتتحاح حساب و احراز هويت بهره ببريد. كشور هاي ايران و آمريكا توسط وب سايت بايننس به طور كامل تحريم شده است ، به شكلي كه اگر حتي ۱ بار با آي پي و موقعيت كشور آمريكا يا ايران وارد حساب بايننس خود بشويد، حساب تان با تمام دارايي داخل آن مسدود مي شود ، پس بسيار محتاطانه رفتار كنيد. در زير اسامي بهترين كشور ها براي احراز هويت و خريد مدارك وريفاي بايننس اتصال به تريد در بايننس آورده شده است.

  • ايدي كارت و پاسپورت بايننس آلمان
  • آيدي كارت و پاسپورت بايننس هلند
  • اي دي كارت و پاسپورت بايننس فنلاند
  • آي دي كارت و پاسپورت بايننس انگليس
  • آيدي كارت و پاسپورت  بايننس فرانسه
  • ايدي كارت و پاسپورت بايننس سنگاپور
  • ايدي كارت و پاسپورت بايننس تركيه
  • ايدي كارت و پاسپورت بايننس امارات

در بين مدارك لايه باز بالا ، بهترين كشور قابل انتخاب در حال حاضر كشور هلند است ، يعني شما بايد به دنبال هلند باشيد. پس از هلند مي توانيد از كشور هاي فرانسه، انگليس ، تركيه ، امارات و سنگاپور استفاده كنيد.

از مدارك آلمان و فنلاند نيز مي توان استافده كرد، اين مدارك با توجه به استفاده زيادي كه بين كاربران در كشور هاي ايران و ساير كشور ها داشته است و تخلف هايي كه كاربران انجام داده اند ، بايد براي آلماني و فنلاندي بودن خود مدارك احراز هويتي به بايننس ارائه كنيد . در اينجاست كه شما مي توانيد به راحتي از ايدي كارت و پاسپورت آلمان و فنلاند استفاده كنيد كه با سفارش تيم تلماتو با عكس و مشخصات شما ساخته مي شوند.

 

كشورهايي كه نبايد از مدارك لايه باز آنها براي بايننس استفاده كنيد!

كشورهاي تحت تحريم بايننس عبارتند از: افغانستان، آلباني، بلاروس، بوسني و هرزگوين. بوروندي، جمهوري آفريقاي مركزي، چين، ساحل عاج، جمهوري كونگو، يوتوپيا، گينه، گينه بيسائو، عراق، ايران، لبنان، ليبي، مالزي، ميانمار، كره شمالي، جمهوري مقدونيه، صربستان، سومالي، سودان جنوبي، سريلانكا، سودان، سوريه، تايلند، ترينيداد و توباگو، تونس، اوگاندا، اوكراين، آمريكا، استان انتاريو كانادا، ونزوئلا، يمن و زيمبابوه.

  • روسيه
  • چين
  • امريكا‎

امريكا

با اينكه صرافي بايننس مدت هاست مقر دفتر اصلي خود را از كشور چين خارج كرده است، اما امريكا همچنان استفاده از آن را براي شهروندانش توصيه نمي كند و بنابر قوانين مالياتي سختگيرانه اي كه دارد، توصيه مي كند تا شهروندان امريكايي از صرافي هاي داخلي امريكا نظير كوين بيس استفاده كنند.

در نتيجه استفاده از بايننس در امريكا محدوديت هايي را ممكن است داشته باشد بنابراين براي خريد وريفاي بايننس از طريق مدارك آمريكا اقدام نكنيد. در اين صورت، بهتر است از مدارك كشور آمريكا psd id cart template براي احراز هويت و اتصال به تريد در باينسس استفاده نكنيد.

 

روسيه

روسيه مشكل خاصي با بايننس ندارد اما بدليل سياست هاي غير قابل پيشبيني آن، ممكن است به طور ناگهاني قوانيني وضع كند كه معاملات در بايننس را نيز تحت الشعاع قرار دهد. بنابراين در ليست كشورهايي قرار مي گيرد كه بهتر است از مدارك لايه باز كشور روسيه براي احراز هويت و اتصال به تريد در بايننس استفاده نكنيد.

 

چين

چين نيز از جمله كشورهايي است كه به تازگي قوانين سختگيرانه تري در خصوص استفاده از ارزهاي ديجيتال در كشور خود وضع نموده است. همين موضوع سبب شده تا بايننس نيز در مواجهه با كاربران ترك، حساسيت بيشتري به خرج دهد و حتي بعضي از امكانات و عرضه هاي اوليه را نيز براي اين كشور، ارائه ندهد. بنابراين اكانت وريفاي شده بايننس با مدارك كشور چين نيز امكان پذير نيست

 

مدارك  لازم جهت وريفاي و احراز هويت و اتصال به تريد در بايننس

در حالت اول: اگر تصميم گرفتيد خودتان اكانت بايننس را وريفاي كنيد، بايد قبل از شروع ، يك سري مدارك را آماده كنيد. در نظر داشته باشيد كه تلماتو تمامي اين مدارك از قبيل ايدي كارت ، پاسپورت و قبض را با شمخصات شما در اختيارتان قرار مي دهد. در اين حالت پس نيازي نيست اكانت صرافي خود را در اختيار ديگران قرار دهيد و خودتان به راحتي وريفاي را انجام خواهيد داد.

مدرك هويت لازم براي بايننس ، كارت مشخصات شخصي ( ايدي كارت ) ، پاسپورت ،  گواهينامه رانندگي و قبض براي تاييد ادرس هست نياز است. از طريق لينك زير مي توانيد، ثبت سفارش انجام دهدي و مدارك به صورت تضميني و چاپ شده در اختيارتان قرار گيرد.

 

 احراز هويت بايننس

 

 

در حالت دوم:  تيم ما مي تواند به طراحي و ارائه پاسپورت و كارت هويتي هر كشور در خصوص احراز هويت kyc در بايننس اقدام كند. براي طراحي اين كارت ها ،يك سري مشخصات نياز است :

  • تصوير پرسنلي : عكس پرسنلي با پشت زمينه سفيد و با كيفيت بالا را تهيه كنيد. در عكس چهره درخواست كنند كاملا جدي باشد و گردن نيز مشخص باشد. بر روي چهره سايه نيفتاده باشد.
  • تاريخ تولد : تاريخ تولد درخواست كننده مدرك هويتي را به صورت ميلادي
  • نام و نام خانوادگي : نام و نام خانوادگي جهت درج بر روي مدرك اختياري است . مي توانيد ارائه اين مشخصات را به تلماتو بسپاريد.

با ارائه اين مشخصات و تصاوير به تيم تلماتو ، در عرض 1 تا 2 روز مدرك هويتي مورد نظر شما تهيه خواهد شد. بعد از طراحي مدرك هويتي ، نسخه قابل پرينت مدرك به همراه ساير تصاوير براي كاربران ارسال خواهد شد. سپس كاربران همانند آموزش هاي لازم احراز هويت و اتصال به تريد در بايننس ، نسبت به وريفاي اكانت خود اقدام خواهند كرد. پس همانطور كه ذكر شد ، تلماتو فقط طراحي و تكميل مدرك هويتي را بر عهده دارد و تمامي مراحل احراز هويت جهت اعتماد سازي و امنيت بيشتر به عهده خود كاربران خواهد بود.

 


سوالات متداول آپديت 8 خرداد 1401:

1: در حال حاضر كدوم براي وريفاي بايننس مناسب هست؟

در حال حاضر بيشتر با كشور امارات وريفاي گرفته مي شود. و بالاي 99.99 درصد وريفاي صورت مي گيرد.

 

2: آيا با مدارك كشور تركيه امكان احراز هويت كرد بايننس وجود دارد؟

براي اينكه بتونيد از مدارك كشور تركيه برا بايننس استفاده كنيد، بايد از اطلاعات شخص واقعي استفاده كنيد. توصيه ما اينه كه فعلا از مدارك كشور تركيه براي احراز هويت و انجام وريفاي بايننساستفاده نكنيد.

 


مطالب مرتبط:

وريفاي بايننس

پاسپورت فيك براي بايننس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.