ايجاد اكانت | وريفاي و احراز هويت صرافي پولونيكس ( Poloniex )

۱۱ بازديد

 ارزهاي ديجيتال امروزه به پديده مهمي در اقتصاد جهاني تبديل شده است. خريد و فروش اين رمز ارزها، تبديل به روشي براي كسب درآمد شده است و ميليون ها نفر در سراسر جهان آن را با جديت دنبال مي كنند. فرايند خريد و فروش و تراكنش هاي مربوط به ارز ديجيتال در صرافي هاي متفاوتي در سراسر جهان در حال انجام است. در ايران نيز برخي صرافي ها موجود است كه نسبت به صرافي هاي جهاني فعاليت محدودتري دارند و به دليل تحريم ها عموما برخي از كاربران ايراني در آن ها فعاليت دارند. اگر شما علاقمند به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال در صرافي هاي بين المللي هستيد اما به دليل تحريم هاي وضع شده عليه ايران نمي توانيد به اين صرافي ها ورود كنيد. تيم تلماتو راهكارهاي متفاوتي را براي دور زدن تحريم ها در اختيار شما مي گذارد. همانگونه كه وريفاي بايننس را انجام داديد به آساني مي توانيد وريفاي و احراز هويت صرافي پولونيكس ( Poloniex ) را نيز انجام دهيد. براي آشنايي با انجام و اطلاع از هزينه و خريد اكانت وريفاي شده تضميني حساب صرافي پولونيكس ( Poloniex ) با ما همراه باشيد.

 

مروري بر فعاليت صرافي پولونيكس ( Poloniex )

Poloniex در اوايل سال 2013 تأسيس شد، به عنوان يك نام مهم و قطبي در مبادلات دارايي ديجيتال، به دليل ارتباط با كاربران و امنيت تراكنش، ظاهر شد. اين صرافي بيشتر از اكثر صرافي هاي برتر ارزهاي ديجيتال در صنعت تجارت ارزهاي ديجيتال فعال بوده است. با اين حال، به آرامي در حال تبديل شدن به چيزي بيش از يك صرافي است، و جاي پاي خود را در فضاي ديجيتال گسترش مي دهد تا در توسعه متاورس و همه چيزهاي مالي غيرمتمركز شركت كند.

با خريد وريفاي صرافي پولونيكس ( Poloniex ) اين صرافي به شما امكان خريد يا فروش دارايي هاي ديجيتال مانند بيت كوين (BTC)، اتريوم  (ETH)، TRON (TRX) و ساير آلت كوين ها را مي دهد. و بالغ بر 50 نوع ارز ديجيتال پشتيباني مي كند. قيمت انجام وريفاي پولونيكس ( Poloniex )

 

انجام وريفاي تضميني و احراز هويت صرافي پولونيكس ( Poloniex ) + نحوه ايجاد و افتتاح حساب و تهيه مدارك وريفاي با تلماتو در صرافي پولونيكس

 

قابل توجه كاربران كه قصد فعاليت در پولونيكس ( Poloniex ) را دارند

پولونيكس هم يك صرافي متمركز و هم غيرمتمركز است. پروتكل‌هايي در اختيار شما قرار مي‌دهد تا بتوانيد روي پلتفرم فعاليت داشته باشيد. مي‌توانيد برنامه‌هاي سرمايه‌گذاري نهادي Poloniex را بررسي كنيد و از پيشنهادات صرافي براي افزايش سودآوري در سرمايه‌گذاري‌هاي رمزنگاري خود استفاده كنيد. Poloniex ممكن است براي معامله گران پيشرفته اي مناسب باشد كه نحوه عملكرد بازار كريپتو و ساختار هزينه را مي دانند. و به دليل محيط كاربري آساني كه دارد كاربران مبتي نيز به راحتي مي توانند در آن فعاليت داشته باشند.

يكي از دلايلي كه كاربران اين صرافي را انتخاب مي كنند وجود پروتكل هاي شرط بندي مي باشد. صرافي پولونيكس بيش از 50 ارز ديجيتال موجود براي تجارت را ارائه مي دهد. بيش از 200 جفت معاملات Future و  Spot و Margin موجود است. سپرده هاي فيات (كارت اعتباري/ بدهي و حواله هاي بانكي) را مي پذيرد. قيمت انجام وريفاي پولونيكس ( Poloniex )

هرينه وريفاي پولونيكس

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.