كشورهاي تحريم در سايت فريلنسر دات كام | freelancer.com

۱۷ بازديد

 

فريلنسينگ  يك حرفه مبتني بر قرارداد است كه در آن فرد به جاي استخدام در يك سازمان، از مهارت ها و تجربه خود براي ارائه خدمات به تعدادي از مشتريان استفاده مي كند. اين شركت 4.5 ميليون پروژه انجام شده و نزديك به 8 ميليون كاربر تاييد شده در درون خود جاي داده است و در حال حاضر بزرگترين بازار وابسته به بخش خصوصي در جهان است. همان‌طور كه گفته شد، اين سايت بر روي طيف گسترده‌اي از موضوعات از جمله توسعه وب، نرم افزار، طراحي، نويسندگي، بازاريابي و وارد كردن داده‌ها تمركز دارد.همچنين امروزه كشورهاي تحريم در فريلنسر بسيار زياد است كه ايران هم جزو همين كشور ها هست.  اين وب سايت براي اكثر كشورهاي مختلف جهان بدون مشكل و محدوديت قابل دسترس است اما فريلنسرهايي كه در داخل ايران زندگي مي‌كنند، نمي‌توانند به راحتي در اين سايت و ديگر سايت هاي فريلنسري فعاليت كنند. از اين‌رو داشتن اكانت آماده سايت فريلنسر در اين سايت مي‌تواند تا حدودي آن‌ها را در انجام فعاليت‌هاي اين سيستم ياري كند.

 

خريد اكانت فريلنسر

 

 

 

مشاغل مهم فريلنسري و كشور هاي تحريم در سايت فريلنسر

 

   

كشورهاي تحريم شده در سايت فريلنسر

 كشورهاي تحريم در فريلنسر به دليل قوانين و تحريم هاي قابل اجرا از انجام تجارت با افراد و نهادهاي مستقر در كشورها يا مناطق خاص محدود شده است. كاربران يا شركت‌هاي تجاري مستقر در كشورها يا مناطق زير مجاز به استفاده از وب‌سايت نيستند:

• كوبا

• ايران

• كره شمالي

• سوريه

• كريمه ( منطقه اي در اوكراين )

• جمهوري خلق دونتسك (DNR)

• جمهوري خلق لوهانسك (LNR)

حساب هايي كه به دليل اين محدوديت توسط مديران فريلنسر بسته يا به حالت تعليق درآمده اند، بازگردانده نخواهند شد.اين به معناي اين است كه كشورهاي تحريم در فريلنسر نمي توانند حساب هايشان را بازگرداني كنند.

اقتصاد گيگ آمريكا بيشترين رشد را در سال 2019 تجربه كرد. و درآمد فريلنسرها 78 درصد نسبت به سال قبل افزايش يافت. اين مطالعه از داده هاي بيش از 300000 كارگر آزاد در شبكه Payoneer استفاده مي كند. پس از بزرگترين اقتصاد جهان، بريتانيا و برزيل قرار گرفتند كه هر كدام در سال گذشته جهشي دردرآمد كارگران گيگ داشته اند كه به ترتيب 59 و 48 درصد افزايش يافته است. با اين حال، اين آسيا بود كه بيشترين رشد منطقه اي را با درآمدهاي 138 درصدي در چهار كشور ثبت كرد. اين اتهام توسط پاكستان رهبري مي شد كه در سال گذشته شاهد افزايش 47 درصدي درآمد فريلنسرها بود. فيليپين، هند و بنگلادش به جمع 10 كشور برتر پيوستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.