خريد شماره مجازي دائمي گوگل ويس با تحويل سريع | Google voice

۱۳ بازديد

در بسياري از موارد نياز به استفاده از يك شماره ديگر به غير از شماره تلفن خود داريم تا در برخي از پلتفرم ها و سرويس دهنده ها از آن استفاده كنيم. گاهي اوقات نياز داريم تا از صرافي ها و سرويس دهنده هاي غير ايراني استفاده كنيم كه در اين حالت با مشكلاتي براي ارتباط به دليل ايراني بودن و تحريم ها مواجه مي شويم، شماره مجازي گوگل ويس يكي از بهترين راه هاي دور زدن تحريم سايت هاي خارجي براي كاربران ايراني است. در حقيقت گوگل ويس ارائه دهنده شماره مجازي دائمي به كاربران است و همانند شماره موبايل شما كاربرد دارد با اين تفاوت كه سيمكارتي در اختيار شما قرار داده نمي شود و فقط پنلي همانند جيميل در اختيارتان قرار داده مي شود. و براي پلتفرم هاي جذابي مثل وريفاي بايننس مي توانيد استفاده كنيد. در صورتي كه علاقمتد به خريد گوگل ويس هستيد مي توانيد با تلماتو تماس بگيريد و خريد گوگل ويس خود را قطعي كنيد. براي اطلاع بيشتر در باره سرويس ( Google Voice ) ادامه مقاله را مطالعه كنيد.

 

گوگل ويس ( Google Voice ) چست؟

يك سرويس تلفني مجازي اينترنتي است كه سال 2009 تاسيس شده و تا به امروز به فعاليتش ادامه مي دهد. در اين سرويس شما مي توانيد از طريق اينترنت پيام هاي صوتي و تصويري دريافت كرده و برقرار كنيد. بنابراين مي توانيد به راحتي تمام ارتباطات خود را مديريت كنيد.

از آن جايي كه گوگل ويس از طريق اينترنت كار مي كند شما در هر مكاني كه به اينترنت دسترسي داشته باشيد مي توانيد پيامك ارسال و دريافت كنيد و موارد ديگري كه با تلفن واقعيتان انجام مي دهيد.

مي توانيد گوگل ويس را مانند سيمكارتي در نظر بگيريد كه مي توانيد بر روي هر دستگاهي نصب كرده و در هر مكاني از آن استفاده كنيد.

 

گوگل ويس چگونه كار مي كند؟

كار با گوگل ويس بسيار ساده و راحت است. اين سرويس از طريق يك اتصال پهناي باند كار مي كند، بنابراين تا زماني كه به شبكه خانگي يا اداري خود متصل هستيد مي توانيد VPN خود را روشن كرده و با گوگل ويس به فعاليت بپردازيد، كه به خوبي كار مي كند.

 

كاربردها و امكانات گوگل ويس

Google Voice يك شماره تلفن براي تماس، پيامك و پست صوتي به شما مي دهد. مي توانيد از اين شماره براي برقراري تماس هاي داخلي و بين المللي از مرورگر وب و دستگاه هاي تلفن همراه خود استفاده كنيد. فقط كاربران ايالات متحده مي توانند شماره مورد نظرشان را انتخاب كنند.

  • رونوشت هاي پست صوتي را در صندوق ورودي خود بخوانيد و آنها را مانند ايميل جستجو كنيد.
  • احوالپرسي پست صوتي را شخصي كنيد.
  • تماس هاي بين المللي با نرخ هاي پايين برقرار كنيد.
  • از تماس ها و پيام هاي هرزنامه محافظت كنيد.
  • تماس گيرندگان ناخواسته را مسدود كنيد.
  • قبل از پاسخ دادن، تماس‌ها را كنترل كنيد.

گوگل ويس يكي از بهترين سيستم هاي مبني بر سيستم هاي تلفني است. اين مجموعه خدمات مقرون به صرفه را ارائه مي دهد و به شما اين فرصت را مي دهد كه هر كجا مي رويد شماره مجازي را نيز همراه خود داشته باشيد.

ممكن است گوگل ويس بهترين جايگزين براي تلفن همراه شما نباشد اما اگر در سايت هاي خارجي فعاليت داريد بهتر است به دنبال راهي ارزان براي خريد شماره مجازي دائمي باشيد.

 

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.