احراز هويت و وريفاي در صرافي گيت | آموزش ثبت نام در گيت | Gate.io Verify |

۱۱ بازديد

صرافي گيت يكي ديگر از صرافي هايي با قدمت زياد است كه پا به عرصه ارزهاي ديجيتال گذاشته است. Gate.io يك صرافي معاملاتي ارز ديجيتال است كه به معامله گران اين امكان را مي دهد كه در اين پلتفرم به فعاليت بپردازند. به منظور اطمينان از ايمني دارايي‌هاي شما، مطابق قانون صنعت كريپتو و كاهش كلاهبرداري، پولشويي، باج‌گيري و ساير فعاليت‌هاي غيرقانوني، Gate.io اين را الزامي مي‌كند كه همه كاربران احراز هويت KYC  را كامل كنند. براي استفاده از خدمات بهتر و بيشتر بهتر است احراز هويت گيت را همانند وريفاي بايننس كامل كنيد. فقط پس از اينكه حساب شما تأييد هويت KYC را دريافت كرد، مي‌توانيد وجوه را برداشت كنيد، براي يادگيري ثبت نام ، وريفاي و احراز هويت در صرافي گيت در نسخه وب ( كامپيوتر ) و اپليكيشن تلفن همراه ، با ما باشيد.

 

احراز هويت و وريفاي در صرافي گيت براي ايرانيان

صرافي گيت همانند ساير صرافي ها (بايننس و …) براي ايراني ها فيلتر است و كاربران ايراني اجازه فعاليت در اين پلتفرم را ندارند. پس ثبت نام و وريفاي و احراز هويت حساب كاربري با مدارك ايرانيان و شماره هاي ايراني براي صرافي گيت به درد نمي خورند. اگر شما مدارك مليتي يك كشور ديگر را داريد مي توانيد با استفاده از آن وريفاي و احراز هويت گيت را تكميل كنيد.

براي استفاده از اين صرافي حتما از يك آي پي ثابت استفاده كنيد. سعي كنيد يك Vpn پولي با آي پي ثابت خريداري كنيد. چون فيلترشكن هاي رايگان هر دفعه در حال تغيير آي پي هستند و اين امنيت حساب كاربري شما را با خطر مواجه مي كند.

 

راهكار تلماتو براي مدارك احراز هويت گيت

اگر شما هم يك معامله گر ارزهاي ديجيتال هستيدو تحريم هاي وضع شده عليه ايران، دست شما را از صرافي هاي بزرگ قطع مي كند، شما بايد بجاي قطع فعاليت در اين صرافي ها محدوديت هاي موجود را از بين ببريد. بنابراين پيشنهاد تيم تلماتو براي شما تهيه مدارك احراز هويت و وريفاي صرافي گيت با كيفيت مدارك اصلي است. با استفاده از كارت هويتي ( آيدي كارت ) ، گواهينامه رانندگي و پاسپورت كشورهاي مختلف شما مي توانيد بدون متوجه شدن گيت احراز هويت را انجام دهيد و به فعاليت بپردازيد.

 احراز هويت و وريفاي در صرافي گيت | آموزش ثبت نام در گيت | Gate.io Verify | | وريفاي تضميني و مرحله به مرحله در حساب كاربري گيت

 

مطالعه بيشتر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.