افتتاح حساب و وريفاي در بروكر Capital Markets Forex ) FXCM )

۲۰ بازديد

FXCM يك كارگزاري است تاسيس شده در سال 2017 كه دفترمركزي آن در انگلستان است. به دليل تحريم هاي موجود براي ايران فعاليت در همه بروكر ها از جمله بوركر FXCM براي كاربران ايراني ممكن نيست. ولي به دليل مزاياي چشم گيري كه اين بروكر دارد نمي توان از فعاليت و وريفاي FXCM چشم پوشي كرد. براي ايجاد حساب و احراز هويت FXCM همانند وريفاي بايننس بايد برخي از راهكارها را پياده كرد كه در ادامه مقاله به صورت كامل به آن ها اشاره كرده ايم. براي ايجاد حساب كاربري و فعاليت در بروكر FXCM با ما همراه باشيد.

مزاياي تجارت با FXCM

  • مجموعه كامل جفت ارزهاي محبوب و CFD ها را بدون محدوديت براي سفارشات توقف و حد معامله كنيد.
  • پلتفرم‌هاي معاملاتي قدرتمند: دسكتاپ ايستگاه معاملاتي پرچمدار FXCM، وب 2.0 ايستگاه معاملاتي سازگار با مك و پلتفرم‌هاي موبايل
  • FXCM همچنين MetaTrader4 را ارائه مي دهد.

 

براي افتتاح حساب فاركس چه شرايطي وجود دارد؟

در FXCM، افتتاح حساب معاملاتي فاركس زنده سريع و آسان است. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه كشور محل اقامت خود را تأييد كرده و درخواست آنلاين را تكميل كنيد. پس از نهايي شدن و تاييد درخواست شما، يك نام كاربري و رمز عبور MyFXCM دريافت خواهيد كرد. سپس مي توانيد از اين اطلاعات براي ورود به پورتال مشتري MyFXCM ، واريز وجوه و شروع تجارت استفاده كنيد.

 

شرايط ايجاد حساب و احراز هويت در FXCM

همانطور كه در مقالات و محصولات قبلي اشاره كرديم، ايران بخاطر تحريم ها از همه پلتفرم هاي خريد و فروش محور محروم است و كاربران ايراني نمي توانند فعاليت كنند. بنابراين اگر بين دو راهي فعاليت كردن و فعاليت نكردن در اين پلتفرم ها گير افتاده ايد و دو دل هستيد. پيشنهاد تلماتو به شما در اين راستا اين است كه اگر علاقمند به فعاليت در كارگزاري ها، بروكرها و صرافي هاي خارجي هستيد. فقط به شركت هاي داخلي كشور بسنده نكنيد سعي كنيد وارد بازارهاي بزرگ بين المللي شويد.

در صورتي كه براي احراز هويت همانند احراز هويت بايننس با مشكل مواجه شديد مي توانيد با يك تماس ساده يا پيام در واتس آپ نمونه كارهاي احراز هويتي را مشاهده كنيد. براي تاييد آدرس در وريفاي FXCM مي توانيد قبض را نيز علاوه بر تهيه مدارك هويتي از تلماتو خريداري كنيد.

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.