لو رفتن آي پي ( IP ) ايران در بايننس و راهكار هاي مناسب براي رفع اين مشكل

۱۹ بازديد

اگر در بايننس از قبل شروع به فعاليت كرده ايد، حتما از محيط كاربري مطلوب و ميزان معاملات بالا در اين صرافي آگاهي داريد. بايد در نظر داشته باشيد. كه به دليل حجم بالاي معاملات، بايننس سخت گيري هايي را در زمينه مبارزه با پولشويي و كلاهبرداري دارد. و به دليل اينكه ايران در ليست كشورهاي تحريم براي احراز هويت در بايننس قرار دارد. كاربراني ايراني حين استفاده از بايننس بايد هويتشان پنهان بماند وگرنه احتمال لو رفتن Ip ايران در بايننس وجود دارد. در اين قسمت تيم ما مطالب لازم را براي شما ارائه مي دهد.

 

وريفاي بايننس

 

دليل مسدود شدن حساب كاربري بايننس ( Binance )

يكي از دغدغه هاي اصلي كاربران ايراني فعاليت در بايننس مي باشد. گفتني است. كه بايننس با پيروي از قوانين ايالات متحده آمريكا و تحريمات گسترده، استفاده از خدماتش را علاوه بر كاربران ايراني ، بر چند كشور ديگر ممنوع كرده است. پس كاربران ايراني اگر مشتاق به فعاليت در صرافي بايننس هستند، بايد علاوه بر هويت ، Ip كشور خود را نيز از ديد بايننس مخفي نگهدارند كه منجر به لو رفتن  Ip ايران در بايننس نشود.

اگر براي وريفاي تضميني بايننس خود به دنبال مدرك هويتي هستيد در نظر داشته باشيد كه پاسپورت شما به هيچ عنوان مدرك مناسبي براي احراز هويت اين صرافي نيست. چون هويت شما روي پاسپورت ايراني نوشته شده است. پس ا پاسپروت ايراني براي وريفاي و احراز هويت استفاده نكنيد.

بايننس ممكن است به روش هاي مختلفي متوجه ايراني بودن كاربر شود. اما دليل اصلي كه عموما باعث مسدود شدن حساب كاربري بايننس مي شود، لو رفتن Ip ايران در بايننس است. استفاده نكردن از يك آي پي ( Ip ) واحد در هنگام ثبت نام و ورود به بايننس در پلتفرم هاي متفاوت است كه باعث لو رفتن هويت كاربران ايراني مي شود.

هنگام ورود به بايننس از ارائه شماره تلفن خود كه با پيش شماره +98 است جلوگيري كنيد. عموما كاربراني كه با بايننس سرو كار دارند. از تحريمات اين صرافي عليه كشورمان آگاهي دارند. علاوه بر اين ها حواستان به آي پي كشور هاي غير مجاز به فعاليت در بايننس باشد. چون برخي كشور هاي ديگر نيز از فعاليت در بايننس محروم هستند.

شواهد نشان داده است بعد از لو رفتن Ip كشور هاي ممنوعه در بايننس، اجازه برداشت دارايي  را به كاربران خود نمي دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.