وريفاي و احراز هويت حساب بروكر اي سي ماركت ( ic markets ) | ايجاد حساب در IC Markets

۲۰ بازديد

يكي از ايمن ترين بروكرهاي معتبر در دهه اخير بروكر IC Markets مي باشد كه در زمينه فاركس فعاليت چشم گيري دارد. برخي كاربران ايراني در اين زمينه فعاليت دارند و برخي نيز قصد ورود به بازار فاركس را دارند. ممكن است به دليل ايراني بودن مشكلات ريز و درشتي براي شما پيش بيايد. بهتر است قبل از فعاليت و هرگونه اقدامي اگر با اين صفحه مواجه شديد ادامه مقاله را مطالعه كنيد، تا با نحوه تهيه مدارك و شرايط خاص ايراني بودنتان و فضاي كلي پلتفرم ، احراز هويت و وريفاي بروكر اي سي ماركت ( IC Markets ) آشنايي داشته باشيد. احراز هويت و وريفاي بروكر اي سي ماركت همانند وريفاي بايننس اهميت بيشتري دارد. در ادامه همراه ما باشيد.

 

IC Markets چيست؟

IC Markets يكي از مشهورترين ارائه دهندگان CFD فاركس است كه راه حل هاي معاملاتي را براي معامله گران فعال روزانه و اسكالپرها (خريد و فروش هاي سريع با سود آني) و همچنين معامله گراني كه تازه وارد بازار فاركس شده اند ارائه مي دهد. IC Markets پلتفرم هاي معاملاتي پيشرفته، اتصال با تاخير كم و نقدينگي برتر را به مشتريان خود ارائه مي دهد.

IC Markets در حال متحول كردن معاملات آنلاين فاركس است. معامله‌گران اكنون مي‌توانند به قيمت‌هايي كه قبلاً فقط در اختيار بانك‌هاي سرمايه‌گذاري و افراد با ارزش خالص بالا بود، دسترسي پيدا كنند.

 

مروري بر فعاليت Ic Markets

IC Markets يك كارگزار جهاني فاركس مستقر در استراليا است كه در سال 2007 تأسيس شد. اين شركت داراي چندين شعبه است و توسط كميسيون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)، اداره نظارت مالي سيشل (FSA) و كميسيون اوراق بهادار و سرمايه گذاري استراليا (ASIC) تنظيم مي شود. IC Markets ايمن در نظر گرفته مي شود زيرا توسط ASIC سطح بالا تنظيم مي شود.

IC Markets دلايلي كه كاربران را به سمت Ic Market مي كشاند.  هزينه هاي فاركس پاييني دارد. فرآيند افتتاح حساب آسان و سريع است، در حالي كه واريز و برداشت رايگان و كاربرپسند است. از جنبه منفي، اي سي ماركت داراي سبد محصولات محدودي است كه فقط CFD و فاركس را ارائه مي دهد. سرويس چت زنده كند است.

اين بروكر اخيرا كاربران خود رو ملزم به وريفاي و احراز هويت كرده است.متاسفانه بروكر اي سي ماركت كاربران ايران را تحريم كرده است و اجازه فعاليت به كاربران ايراني را نمي دهد. به همين دليل براي استفاده از خدمات اين بروكر بايد تحريم ها را به طريقي دور بزنيد.

 

پيشنهاد تلماتو براي كاربران ايراني فعال در IC Markets

استفاده از VPN يا VPS ثابت: چندين بار در محصولات و مقالات متفاوت تلماتو به اين نكته اشاره كرده كه كاربران ايراني در تمامي زمينه هايي كه در زمينه مال و تجاري باشد، كاربران ايراني تحريم هستند. پس براي لو نرفتن هويت شما مجبور به تغيير آي پي هستيد. سعي كنيد از آي پي ثابت استفاده كنيد تا آي سي ماركت متوجه فيك بودن آي پي شما نشود و به راحتي وريفاي بروكر IC Markets را انجام دهيد و در اين پلتفرم فعاليت كنيد.

استفاده از آخرين آپديت اپليكيشن و مرورگر: چون بعد از مدتي براي عيب يابي و افزايش برخي از قابليت ها مرورگر و اپليكيشن بسته به نوع سيستم عامل سيستم شما ارتقاء مي يابد پس بهتر است از آخرين آپديت آن استفاده كنيد و در هر دفعه تغيير آي پي كوكي ها و كش مرورگر خود را پاك كنيد.

 

مدارك مورد نياز براي وريفاي حساب بروكر اي سي ماركت ( IC Market )

استفاده از مدارك هويتي: براي وريفاي بروكر IC Markets شما بايد پشت و روي مدرك هويتي ( ايدي كارت ) خود را در سايت آپلود كنيد. براي اين منظور شما بايد يكي از سه مدرك كه قابل قبول براي احراز هويت است را آپلود كنيد. مدارك هويتي شامل:

  • كارت هويتي ( ID Card)
  • گواهينامه رانندگي (Driving license)
  • گذرنامه (Passport)

احراز هويت و وريفاي بروكر IC Markets در يك مرحله هنگام عضويت انجام مي شود. و شما بعد از ثبت نام در مرحله سوم مجبور به آپلود مدارك هويتي خود هستيد.

 

استفاده از قبض براي تاييد آدرس در بروكر اي سي ماركت ( IC Market ): اين بروكر نيز براي احراز هويت و وريفاي بروكر IC Markets بايد براي تاييد آدرس يكي از سه قبض خدماتي كه شامل:

  • قبض آب و فاضلاب
  • قبض برق
  • قبض گاز

براي تاييد آدرس نيز فقط كافيست يكي از اين سه قبض را به انتخاب خودتان به تلماتو سفارش دهيد و همراه با مدرك هويتي خود درب منزلتان تحويل بگيريد.

 

خدمات مشابه:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.