وريفاي و احراز هويت سايت فريلنسري طراحي 99Designs | ايجاد و افتتاح حساب كاربري 99 ديزاين

۱۲ بازديد

 

كارهاي فيزيكي در حال تبديل شدن به كارها در زمينه ديجيتالي مي شود. برخي از كاربران فريلنسري ( دوركاري ) را بخاطر مزاياي آن ترجيح مي دهند. در اين زمينه سايت هاي مختلف و معتبري وجود دارد كه هركدام اهداف مشابه و عملكرد مختلفي دارند. سايت 99Designs نيز يكي از سايت هاي پرطرفدار در زمينه طراحي مي باشد. كه بعنوان بزرگترين بازار طراحي گرافيك در جهان شناخته شده است، مشترياني را كه به كارهاي طراحي سفارشي مانند لوگوها و وب سايت ها نياز دارند، به جامعه اي پر رونق از طراحان با استعداد متصل مي كند كه در بازه زماني 7 تا 10 ثانيه يك طرح سفارشي جديد به سايت ارسال مي شود. در صورتي كه مشتاق به انجام وريفاي و احراز هويت 99Designs هستيد و همانند وريفاي بايننس ممكن است به مشكل برخورده باشيد، براي انجام وريفاي 99 ديزاين وريفاي گام به گام و اطلاع از نحوه انجام وريفاي و احراز هويت 99Designs همراه تلماتو باشيد.

 

زمينه فعاليت سايت فريلنسري 99Designs

فرض كنيد دو جعبه متفاوت در اختيار شما قرار داده شده است، يك جعبه قهوه اي ساده و ديگري جعبه شيك بسته بندي شده مي باشد. شما علاقه داريد ابتدا كدام يكي را انتخاب كرده و باز كنيد؟ قطع به يقين ابتدا جعبه اي كه به زيبايي تزئين شده است نظر شما را جلب خواهد كرد و مشتاق باز كردن آن خواهيد بود چون جذاب تر به نظر مي رسد. در حقيقت طراحي گرافيك كارآمد نيز اين طرح را با برند شركت ها و ادارات انجام مي دهد. 99 ديزاين همانند يك جامعه جهاني متشكل از طراحان حرفه اي است كه همه چيز را از لوگوها و برنامه ها گرفته تا جلد كتاب و بروشور توليد و طراحي مي كنند و هويت منحصر به فردي به محصول شما ارائه مي دهند.

مي توانيد براي طراحي خود مسابقه اي راه اندازي كنيد يا يك طراح فردي را براي انجام كار استخدام كنيد.اگر مسابقه اي برگزار مي شود، معمولاً حدود يك هفته طول مي كشد تا طراحي لوگوي كاربران به پايان برسد. شما مي توانيد آن را در فرمت هاي مختلف از جمله AI Adobe Illustrator، EPS فرمتي بي نهايت مقياس پذير، JPG، PNG و PDF ارسال كنيد.

در هر طرحي كه ارائه مي دهيد بايد در مسابقه شركت كنيد و بعد از دريافت ايده آغاز به طراحي كنيد.

 

وريفاي و احراز هويت سايت فريلنسري مخصوص طراح ها 99Designs | خريد اكانت آماده وريفاي شده با كمترين هزينه 99Designs در تلماتو

 

قابل توجه كاربران ايراني كه قصد فعاليت در 99Designs را دارند

دوركاري و فريلنسري شغل محبوب بسياري از كاربراني است كه مي خواهند درآمد دلاري داشته باشند ولي امكان اين كار برايشان فراهم نيست. در صورتي كه مشتاق به انجام طراحي در سطح بين المللي هستيد و با محدوديت تحريم ها مواجه هستيد مي توانيد با هويت ساختگي در اين پلتفرم به فعاليت بپردازيد. در نظر داشته باشيد كه براي مبارزه با پولشويي و جلوگيري از اقدامات تروريستي ايران نيز در ليست تحريم ها قرار گرفته است به هيچ عنوان هويت ايراني خود را نمايان نكنيد.

كاربراني كه قصد فعاليت در 99Design را دارند اما با طريقه آغاز به كار آن آشنايي چنداني ندارند، براي اين منظور و آغاز به فعاليت در سايت 99 ديزاين مي توانيد از مراحل زير پيروي كنيد.

  1. ايجاد اكانت در سايت
  2. انجام وريفاي و احراز هويت 99Designs
  3. پروژه اي را پيدا كنيد كه علاقمند به فعاليت در آن زمينه هستيد و مي خواهيد روي آن كار كنيد.
  4. طرح خودتان را ايجاد كنيد.
  5. به صفحه آن پروژه برگرديد و ارسال كنيد.

اكانت آماده 99Designs

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.