خريد اكانت وريفاي شده و كامل پي پال پرسونال ( Personal ) و بيزينس ( Business )

۱۶ بازديد

در اين مقاله، هر آنچه را كه بايد در مورد حساب‌هاي شخصي و تجاري پي پال بدانيد، بررسي مي‌كنيم به زبان ساده و با چشم پوشي مي توان گفت پي پال نقل و انتقال امن پول بوسيله ايميل است. اين جمله به همان اندازه كه درست به نظر مي رسد مي تواند نادرست باشد اما ترديدي نيست كه همين ايده ساده، پي پال را به يك قطب مالي نه تنها در اينترنت بلكه در جهان خارج تبديل كرده است. شركتي كه با وجود رقباي بزرگ و قدرتمند، طي چند سال توانست به يكي از بزرگترين شركت هاي بين‌المللي تبديل شود. در ادامه مقاله مي توانيد مزايا و معايب حساب تجاري ( business ) و حساب شخصي ( personal ) را مطالعه كنيد و بر حسب نياز خود نوع حساب كاربري را انتخاب كنيد. خريد حساب پي پال وريفاي شده باعث مي شود شما با خيالي راحت به پرداخت ها و جابجايي ارز خود بپردازيد. اما به دليل تحريم ها مثل وريفاي بايننس اگر با نبود مدرك هويتي روبرو شديد مي توانيد اكانت را از تيم تلماتو خريداري كنيد.

 

تعريف كلي پي پال PayPal

پي پال يكي از بزرگترين خدمات پرداخت آنلاين در جهان است كه دو نوع حساب براي موارد استفاده مختلف ارائه مي دهد. پي پال اين حساب هاي شخصي و تجاري را فراخواني مي كند. حساب هاي شخصي پي پال براي كساني كه دوست دارند به صورت آنلاين خريد كنند يا پول دريافت كنند يا افرادي كه دوست دارند صورت حساب ها را بين افراد بيشتري تقسيم كنند، بهترين است. حساب هاي تجاري ( Business ) براي بازرگانان يا مشاغل ايده آل هستند زيرا ويژگي هاي اضافي را براي آنها ارائه مي دهد

به بياني دقيق تر، پي پال يك سرويس پرداخت و انتقال پول آنلاين است كه به كاربرانش امكان مي‌دهد حساب‌هاي مجازي يا الكترونيكي ايجاد كنند و از طريق اين حساب ها در شبكه اي بسيار ايمن، سريع و با كاربري آسان، به نقل و انقال پول، خريد و فروش و تبديل ارز از در شبكه اينترنت بپردازند.

حتما براي شما هم پيش آمده كه بخواهيد از سايتي خريد كنيد يا در سايتي اشتراكي ايجاد كنيد و ندانيد بهترين و مطمئن‌ترين روش براي پرداخت هزينه كدام است. وقتي مي‌خواهيد پرداختي در سايت خارجي انجام دهيد، معمولا روش‌هاي مختلفي به شما پيشنهاد مي‌شود، مثل استفاده از كيف پول پي پال، كارت‌هاي اعتباري و… البته استفاده از پي پال فقط مختص پرداخت نمي‌باشد، بلكه كاربردهاي زياد ديگري نيز دارد كه در ادامه به آن‌ها پرداخته مي‌شود. در اين مقاله به طور كامل به بررسي صفر تا صد پي پال مي‌پردازيم و شما با خواندن آن مي‌آموزيد كه پي پال (PayPal) چيست، چه كاربردهايي دارد و چرا به عنوان بهترين روش پرداخت انتخاب شده است.

مزاياي عملكرد پي پال در ايران

ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه آيا در ايران نيز، كاربران مي توانند از مزيت هاي حساب پي پال بهره مند شوند و مزيت هاي پي پال براي كاربران ايراني چيست؟ در پاسخ به اين پرسش كاربران عزيز بايد بگوئيم كه :

  • از آنجايي كه درگاه پرداخت پي پال در ايران به طور گسترده مورد استفاده كاربران قرار مي گيرد، نه تنها افراد بسياري با آن آشنا هستند بلكه از ديدگاه آن ها پي پال بسيار قابل اعتماد مي باشد.
  • كار با حساب پي پال بسيار ساده و آسان است، چرا كه تنها با استفاده از يك ايميل آدرس مي توان از آن استفاده كرد.
  • با استفاده از حساب پي پال اطلاعات مربوط به كارت اعتباري از ديد سايرين پنهان باقي مي ماند. به همين دليل پي پال جز سيستم هاي پرداخت بسيار امن محسوب مي شود.

خريد اكانت وريفاي شده از تيم تلماتو

همانگونه كه در محصولات قبلي همانند خريد وريفاي بايننس و صرافي و خدمات سايت هاي ديگر به تحريم بودن ايران اشاره كرديم بايد بدانيد كه پي پال نيز با دنباله روي از قوانين تحريم بين المللي ايران را تحريم كرده است. كاربران ايراني در صورتي كه تمايل به فعالسازي PayPal دارند و از مراحل و مدارك پيش روي خود آگاهي ندارند مي توانند با تيم تلماتو بر حسب نياز خود نوع حساب كاربري شخصي يا تجاري را انتخاب كنند. به نظر تيم تلماتو حسب كاربري تجاري پي پال گزينه مناسبي براي انتخاب است چون قابليت هاي بيشتري دارد و و براي تجارت آنلاين بسيار مناسب است و محدوديت حساب شخصي را ندارد.

 

پي پال چگونه كار مي كند؟

ساخت حساب در پي پال، در مراحل اوليه آن كار آساني است. در ابتدا تنها با اندكي اطلاعات شخصي يا شركتي، و استفاده از يك آدرس ايميل، اكانت پي پال شما ساخته يا افتتاح مي‌شود. لازم است اطلاعات وارد شده براي ساخت اكانت واقعي و فيك نباشد، زيرا در اين مرحله اگر چه بررسي‌هايي بر روي اطلاعات وارد شده شما صورت نميگيرد، اما در نهايت به آن نياز خواهيد داشت.

در مرحله بعد، براي استفاده از خدمات پي پال، نياز به فعال سازي اكانتتان داريد. اين امر با اتصال يك حساب بانكي يا اعتباري (مثل ويزا يا مستر كارت) به اكانت شما اتفاق مي افتد. پس از وريفاي شدن (Verify) اكانتتان، مي‌توانيد از امكانات اكانت پي پال استفاده نماييد.

انواع مختلف حساب هاي پي پال متناسب با نياز هاي شما:

اشخاص به دلايل مختلف از حساب پي پال استفاده مي كنند. عده اي معمولا براي خريد آنلايـن، عـده اي براي خريد و فروش و تعدادي هم براي تجارت تمام وقت آنلاين از حساب پي پال استفاده مي كنند. براي مثال حساب هايي مثل:

  1. اكانت پرسونال (Personal)
  2. اكانت پريمير (Premier)
  3. اكانت تجاري (Business)
  4. اكانت دانش آموزان (student)

كه ما در اين آموزش قصد داريم اكانت پرسونال و بيزينس پي پال را با ريز ترين جزئيات براي شما آموزش دهيم كه در هنگام خريد اين محصول اكانت آماده حساب پرسونال (Personal) و بيزينس  ( Business PayPal) پي پال ( وريفاي شده ) با هيچ مشكلي مواجه نشويد و بدون ترديد خريداري نماييد. پس اگر قصد خريد اين محصول را داريد تا پايان اين آموزش با ما همراه باشيد.

 

 

 

تفاوت هاي اساسي حساب تجاري پي پال (  PayPal Business ) و حساب شخصي پي پال ( PayPal Personal )

يك حساب تجاري پي پال تمام ويژگي هاي يك حساب شخصي را به اضافه ويژگي هاي ديگر ارائه مي دهد كه مي تواند هم به افراد حرفه اي و هم نوپا همچنين شركت ها در رشد و توسعه كمك كند.

 

حساب شخصي پي پال ( Personal )

حساب هاي شخصي پي پال براي كساني طراحي شده است كه عمدتاً از پي پال براي خريد آنلاين يا ارسال پول به دوستان و خانواده استفاده مي كنند. گفتني است، از اين نوع حساب مي توان براي فروش كالا و خدمات نيز استفاده كرد. يكي از اشكالات حساب شخصي اين است كه خريدار در هر خريد نام كامل شما را مي بيند. علاوه بر اين، نمي‌توانيد تا آنجايي كه مي‌توانيد با يك حساب تجاري، روش‌هاي پرداخت را بپذيريد (مثلاً نمي‌توانيد به مردم اجازه دهيد از طريق صورت‌حساب پرداخت كنند) يا از بسياري از ويژگي‌هاي ديگر يك حساب تجاري PayPal استفاده كنيد. ارائه مي دهد.

به طور خلاصه، يك حساب شخصي PayPal براي فروشندگاني كه قصد دارند فقط به صورت گهگاهي يا غيررسمي كالاها و خدمات خود را بازاريابي كنند، ايده آل است.

 

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.