وريفاي اكانت و احراز هويت حساب كاربري سايت و كيف پول CoinPayments ( كوين پيمنتز )

۱۹ بازديد

كيف پول هاي متعددي براي ذخيره و نگهداري ارزهاي ديجيتال كاربران وجود دارد. با توجه به اين كه انواع مختلفي كيف پول براي انتخاب وجود دارند، ممكن است انتخاب كمي دشوار باشد چون افراد با سليقه ها و توانايي هاي متفاوت كه دارند فقط يك كيف پول مشخص براي انتخاب اين اشخاص وجود ندارد. از آنجايي كه كوين پيمنتز نيز مانند ساير پلتفرم ها به دليل تحريم ايران اجازه اي به فعاليت در پلتفرم خود را به كاربران ايراني نمي دهد، بنابراين كاربران  ايراني براي اين كه بتوانند از تحريم رد شوند نياز به همكاري و مشاوره با يك شخص كاردان را دارند، تيم تلماتو در اين راه افراد زيادي را از بند تحريم ها براي فعاليت در پلتفرم هاي بين المللي مانند وريفاي بايننس گذرانده است، اين مقاله وريفاي و احراز هويت اكانت كوين پيمنتز ( CoinPayments ) با تلماتو مي باشد كه در آن به  تحليل اجزاي كوين پيمنتز پرداخته ايم. براي انتخاب كيف پول مطمئن و ايمن همراه ما باشيد.

 

CoinPayments ( كوين پيمنتز ) چيست؟

كوين پيمنتز يك شركت كانادايي است كه سرويس درگاه پرداخت براي ارزهاي ديجيتال را از سال 2013 ارائه مي دهد. علاوه برا اين به دليل پذيرش تعداد زيادي ارز ديجيتال و پشتيباني آنها برخي از افرد از اين سايت به عنوان يك كيف پول آنلاين براي دريافت، نگهداري و ارسال ارزهاي ديجيتال استفاده مي كند. و بسياري از دلايل ديگر كه در ادامه مقاله گفته شده است و ذكر همه موارد و مزيت هاي CoinPayments ممكن است از حوصله كاربر خارج باشد، در حالت كلي اگر بخواهيم توصيفي از كوين پيمنتز داشته باشيم بايد بگوييم به دلايل مزيت هاي زيادي كه دارد كاربران زيادي را به سوي خود كشانده است و به يكي از پرطرفدارترين سايت هاي ارائه راهكارهاي پرداخت ارزهاي ديجيتال تبديل شده است.

 

پلتفرم هاي CoinPayments

اين پلتفرم هم اپليكيشن اندرويد و IOS دارد و هم از نسخه وب پشتيباني مي كند، مي توان با اين پلتفرم  به حساب هاي خود دسترسي پيدا كنيد و ارزهاي ديجيتال را هر جا هستيد شخصا تاييد كنيد يا به ارز تبديل كنيد. براي فعاليت در اين پلتفرم احراز هويت و وريفاي اكانت كوين پيمنتز ( CoinPayments ) را بايد انجام دهيد يا مدارك آن را تهيه كنيد.

 

ورژن دسكتاپ

برنامه وب Coin Payments طراحي تميزي دارد، ممكن است براي كاربراني كه براي اولين بار در زمينه كريپتو فعاليت مي كنند برايشان آسان نباشد. اين برنامه با هدف پرداخت هاي ارز ديجيتال آنلاين طراحي شده است، در مقايسه با كيف پول هايي كه رمزنگاري كاربر پسند دارند، به نسبت طاهر يك سيستم پرداخت تجاري را دارد. با ورژن دسكتاپ به راحتي مي توان وريفاي و احراز هويت كوين پيمنتز ( CoinPayments ) را انجام داد.

 

ورژن اپليكيشن موبايل

نسبت به ورژين دسكتاپ كاربر پسندتر است، زيرا نسبت به نسخه آن رابط كاربري ساده تري دارد و تمامي امكانات نسخه وب را دارا مي باشد.

 

 

خريد اكانت وريفاي شده كوين پيمنتز ( CoinPayments ) | خريد حساب كاربري وريفاي شده كيف پول و سايت Coin payments ( كوين پيمنتز ) در تلماتو

 

روش استفاده از سايت و اپليكيشن CoinPayment براي كاربران ايراني

همانطور كه گفته شد اين كيف پول نيز همانند ساير فعاليت هايي كه با ارز ديجيتال و يا به فيات مرتبط است به دليل تحريم بودن ايران، براي كاربران ايراني فيلتر مي باشد و هر شخصي كه هويت ايراني داشته باشد مجاز به فعاليت در اين سايت نيست. براي جلوگيري از لو رفتن هويتتان دو كار اساسي كه بايد انجام دهيد را لطفا با دقت به خاطر بسپاريد:

استفاده از VPN يا VPS با آي پي ثابت: حتما توجه داشته باشيد به دليل فيلتر بودن CoinPayments براي ايرانيان يك آي پي ثابت تهيه كنيد كه در هر دفعه استفاده از اين پلتفرم اتصالتان به اينترنت با اين اي پي صورت بگيرد.

استفاده از آخرين آپديت مرورگر و اپليكيشن: آپديت ها اغلب به دليل رفع باگ هاي برنامه و افزايش قابليت ها انجام مي شود، براي كارايي بهتر و بيشتر از آخرين نسخه مرورگر و اپليكيشن استفاده كنيد.

 

خدمات مشابه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.