ايجاد حساب ، وريفاي و احراز هويت وب ماني ( Web Money ) با مشخصات خود كاربر

۲۲ بازديد

اگر به دنبال درآمد دلار باشيد و هزينه كالا و خدمات را در سايت هاي خارجي پرداخت كنيد، حساب فرد خارجي را شارژ كنيد و كارهايي را بصورت غير حضوري و بصورت آنلاين به دور از هرگونه نگراني انجام دهيد ايجاد حساب و ثبت نام در وب ماني ( Webmoney ) انتخاب مناسبي براي شماست. بر خلاف ساير پلتفرم ها و صرافي ها كه ايران را تحريم كرده اند و در هنگام احراز هويت هايي ماند وريفاي بايننس با مشكل مواجه مي شويد انجام وريفاي حساب وب ماني اينگونه نيست. دفتر مركزي وب ماني در پايتخت روسيه، مسكو قرار دارد و به دليل روابط حسنه با ايران، كاربران ايراني مي توانند با مشخصات خودشان وريفاي و احراز هويت وب ماني ( Webmoney ) را انجام دهند. وب ماني چيست؟ چگونه اكانت آماده وب ماني ( Webmoney ) را خريداري كنيد و هزينه و قيمت انجام وريفاي و احراز هويت وب ماني ( Webmoney ) شرايط استفاده از وب ماني و روش وريفاي را در ادامه مقاله بخوانيد. وريفاي رايگان وب ماني ( Webmoney )

قيمت انجام وريفاي وب ماني ( Webmoney )

مقدمه اي بر ويژگي هاي وب ماني

وب ماني يك سيستم پرداخت جهاني براي انجام فعاليت هاي مالي آنلاين است كه براي كسب و كارهاي آنلاين اينترنتي امكان ارسال و دريافت پول و ارز ديجيتال را فراهم مي كند. و داراي كيف پول مي باشد كه از فيات پشتيباني مي كند و در ادامه به آن اشاره شده است. كاربرد وب ماني همانند پي پال مي باشد. با اين تفاوت كه وب ماني براي كاربران ايراني خدمات ارائه مي دهد. علاوه بر تهيه اكانت وب ماني مي توانيد براي خريد اكانت آماده پي پال از طريق تلماتو اقدام نمياييد.

در خصوص نقل و انتقالات شخصي وب ماني، افراد مي توانند مانند يك كارت بانكي معمولي از اين سرويس استفاده كنند. كاربران مي توانند حساب هاي خود را شارژ كنند و همچنين هزينه انواع كالاها و خدمات را پرداخت كنند يا وجوه خود را برداشت كنند، وام بگيرند و وجوه خود را پس انداز كنند.

در مورد حساب هاي تجاري، اين نكته حائز اهميت است كه وب ماني به بازرگانان اجازه مي دهد تا پرداخت ها را بپذيرند و انجام دهند. همچنين مي‌توانند با استفاده از درگاه‌هاي پرداخت، پرداخت‌هاي مشتريان را بپذيرند و وجه را از طريق حواله بانكي به حساب بانكي تاجران دريافت كنند. اكانت آماده  وريفاي شده وب ماني ( Webmoney )

درگاه‌هاي پرداخت همچنين به كسب‌وكار شما امكان مي‌دهند پرداخت‌هايي را از ساير كانال‌هاي پرداخت محبوب از جمله كارت‌هاي اعتباري و نقدي، حواله‌هاي بانكي آنلاين و آفلاين، كارت‌هاي پيش‌پرداخت، انتقال پول، كيف‌پول‌هاي الكترونيكي و ساير روش‌هاي پرداخت جايگزين بپذيرند. وب ماني از انواع روش هاي پرداخت آنلاين پشتيباني مي كند كه در ميان آنها كيف پول الكترونيكي بيشترين استفاده را دارد. وب ماني انواع مختلفي از WM Purse مانند:  WMR،WMZ، WME و غيره را در اختيار كاربران قرار مي دهد.

كيف پول هاي ديجيتالي را ارائه مي دهد كه نشان دهنده ارزهاي ملي محبوب هستند. بستر پرداخت شامل:

  • يك كيف پول اعتباري P2P
  • راه حل هاي پرداخت جهاني
  • خدمات تجاري
  • محصولات پرداخت محلي
  • صورتحساب آنلاين
  • ادغام مستقيم با ساير ارائه دهندگان خدمات مالي بين المللي

 

 WebMoney يك پلت فرم عالي است كه ويژگي هاي فوق العاده اي را از طريق پورتال وب و برنامه هاي كاربردي خود ارائه مي دهد، بنابراين برخي از ويژگي هاي اساسي WebMoney عبارتند از:

  • بدون بازپرداخت و هزينه فسخ زودهنگام
  • بدون هزينه ماهانه، حداقل كارمزد ماهانه و هزينه انطباق با PCI
  • رابط كاربري آسان
  • پشتيباني بازار حرفه اي دارد.
  • يك رابط تجاري براي وب و سيستم مديريت كسب و كار وجود دارد.
  • مناسب براي كاربران سايت هاي فريلنسر خارجي

وريفاي رايگان وب ماني ( Webmoney )

وريفاي و احراز هويت وب ماني ( Web Money ) با استفاده از مدارك و مشخصات خود كاربران | ايجاد و افتتاح حساب وب ماني در تلماتو

قيمت انجام وريفاي وب ماني ( Webmoney ) قيمت انجام وريفاي وب ماني ( Webmoney )

شرايط استفاده از وب ماني در ايران

 وب ماني يك سيستم پرداخت روسي است كه دفتر مركزي آن در مسكو، پايتخت روسيه قرار گرفته است. از آنجايي كه روسيه با ايران رابطه حسنه اي دارد، در نتيجه محدوديت خاصي براي كاربران ايراني ندارد و سيستم مالي آن با ايرانيان به خوبي كار مي كند.

از طرف ديگر بايد اين را در نظر گرفت كه روسيه يك قدرت نظامي و اقتصادي برتر در دنيا محسوب مي شود. از اين رو روسيه با آمريكا روابط رقابتي دارد و به تحريم هايي كه آمريكا عليه ايران و ساير كشورها وضع مي كند پايبند نيست. و تحريم كشورهاي ديگر عليه ايران تاثيري روي روسيه ندارد.به همين دليل استفاده از آن حركت خوبي خواهد بود به خصوص اگر بازار روسيه را هدف قرار دهيد.

با وب ماني، كاربران مي توانند پرداخت ها را در سراسر جهان ارسال و دريافت كنند و پول را به صورت آنلاين پس انداز كنند. براي انجام اين كار، كاربر بايد يك كيف پول براي پذيرش پرداخت ها و نگه داشتن ارز ديجيتال راه اندازي كند. وب ماني يكي از محبوب ترين كيف پول هاي الكترونيكي است كه براي واريز و برداشت تراكنش ها استفاده مي شود. همچنين از كارايي هاي ديگر اين پلتفرم مي توان به ذخيره، ارسال، دريافت پول و پرداخت هزينه خريد آنلاين اشاره كرد. اين سيستم از چند كيف پول كه توسط منابع و موارد شناخته شده ايمن شده اند، پشتيباني مي كند. همچنين براي دريافت قيمت وريفاي بايننس با ما در ارتباط باشيد.

وريفاي رايگان وب ماني ( Webmoney )

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.