مدرك اثبات منبع ثروت و درآمد در بايننس ( source of wealth declaration )

۱۸ بازديد

صرافي ارز ديجيتال Binance از اين پس با انجام يك راستي‌آزمايي هم كاربران جديد و هم كاربران فعلي را ملزم مي‌كند بعد از وريفاي بايننس به اثبات منبع ثروت ( proof of wealth ) در آن برسد. اين توسط صرافي در اطلاعات به روزرساني خدمات Binance اعلام شده است . هدف در اينجا نيز ظاهراً مبارزه با پولشويي و تأمين مالي تروريسم است.

در درجه اول، قرار است در مورد تأييد هويت كاربران توضيحاتي ارائه شود و همچنين بايننس از شما خواستار اين است منبعي كه از آن ثروت خود را بدست آورده ايد را اعلام كنيد. چرا كه بايننس به اثبات منبع ثروت شما نياز دارد. موضوع اثبات منبع ثروت در بايننس در حال حاضر نقل محافل تريد ها مي باشد. با آخرين اصلاحات قانون پولشويي و يادداشت هاي كاربردي BaFin، بايننس مقررات سختگيرانه تري براي مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم را اعمال كرد. در اين مقاله تيم تلماتو، اطلاعات جامعي در مورد اين تعهدات پيرامون اثبات منبع ثروت، كه اخيراً لازم الاجرا شده است، ارائه مي دهد.

 

گرايش تمامي صرافي ها از جمله بايننس براي اثبات منبع درامد و ثروت جهت تريد

 اين صرافي‌ها اكنون بايد براي برخي از تراكنش‌هاي خاص منبع منابع مالي و ارزهاي ديجيتال را نيز از كاربران خود مطالبه كنند. تشديد اخير قانون مبارزه با پولشويي اتحاديه اروپا نيز بر تمامي صرافي ها تاثير خود را گذاشته است. به عنوان مثال، صرافي ارز ديجيتال Bitpanda مستقر در اتريش اخيراً شروع به درخواست اثبات منبع درامد (به طور دقيق تر: اثبات منبع وجوه) از كاربران خود كرده است. اين شامل سوال در مورد منبع پول و منبع ارزهاي رمزنگاري شده (كه از Bitpanda خريداري نشده اند) است. گزارش هاي متعددي از مسدود شدن حساب هاي كاربري وجود دارد.

بايننس اولين قدم به سوي اثبات منبع ثروت و درامد ( proof of wealth ) را اعلام كرد. بنابراين جاي تعجب نيست كه صرافي رمزارز بايننس كه اكنون (به ظاهر) مستقر در مالتا است، اكنون نيز به نظر مي‌رسد در مقابل فشار زياد حوزه ارزهاي رمزپايه سر فرود آورده و كاربران خود را ملزم به اثبات منبع ثروت كرده است. بايننس به طور مداوم خدمات خود را در راستاي افزايش حفاظت كاربران، بررسي مي كند. 

 

اثبات منبع ثروت در بايننس و منبع ارز هاي رمزنگاري شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.