آموزش مرحله به مرحله برداشت ارز و فيات از صرافي كوين بيس ( Coinbase )

۲۱ بازديد

كوين بيس يك پلتفرم معاملاتي مستقر در سانفراسيسكو و يكي از محبوبترين صرافي ارزهاي ديجيتال مستقر در ايالات متحده است و به ميليون ها كاربر در ايالات متحده و ساير كشورها بيش از 100 كشور خدمات ارائه مي دهد. اين صرافي خدمات مختلفي از جمله خريد، فروش، معامله، سهامداري و ذخيره ارزهاي ديجيتال را ارائه مي دهد. خدمات ارائه شده هم براي سرمايه گذاران بزرگ و كوچك مفيد است. رابط هاي وب و اپليكيشن مخصوص به خود را دارد كه امكان برداشت دارايي هاي معاملاتي از پلتفرم را براي كاربران فراهم مي كند. اما كاربران ايراني به دليل تحريم هاي موجود نمي توانند به آساني همانند وريفاي بايننس انجام دهند و يا ارز خود را از آن برداشت كنند. در اين مقاله روش هاي برداشت ارز از Coinbase و CoinBase pro توسط تيم تلماتو نوشتاري شده است در ادامه همراه ما باشيد.

 

نحوه برداشت وجوه از صرافي كوين بيس ( Coinbase . com ) و Coinbase Pro

كاربراني كه قصد برداشت فيات از كوين بيس ( Coinbase ) را دارند مي توانند به دو روش برداشت را انجام دهند:

1.تبديل كريپتو به فيات و برداشت آن: برخي از كاربران ممكن است ارز ديجيتال خود را به فيات تبديل كرده و سپس برداشت كنند، در اين حالت مراحل برداشت ارز متفاوت تر خواهد بود، انتخاب فيات مورد نظر كاربران اختياري و به عهده خودشان است. البته در نظر داشته باشيد كه كوين بيس از همه فيات ها پشتيباني نمي كند و فيات مورد نياز شما بايد در ليست اين صرافي موجود باشد. در صورتي كه قصد انجام اين روش را داريد براي انجامآن مقاله مرتبط با ( تبديل كريپتو به فيات در كوين بيس ) را مطالعه بفرماييد.

2. موجودي فيات خود را از كوين بيس برداشت كنيد: در نگاه اول كه كاربر با اين گزينه مواجه مي شود فرايند آن سخت به نظر برسد اما در حقيقت بسيار آسان است ولي كاربران ايراني كه قصد فعاليت و برداشت در صرافي كوين بيس را دارند كار برايشان پيچيده تر است. براي فعاليت در اين صرافي بهتر است ابتدا وريفاي كوين بيس را مطالعه كنيد. روش برداشت اين روش در كوين بيس ( CoinBase ) و كوين بيس پرو ( CoinBase Pro ) در ادامه آمده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.