بازيابي اكانت مسدود شده صرافي كوكوين ( kucoin ) | برگرداندن حساب بلاك شده

۱۹ بازديد

امروزه صحبت هاي زيادي مبني بر بلاك يا مسدود شدن اكانت يا حساب كاربران در صرافي كوكوين Kucoin و ديگر صرافي ها بوده است كه دليل آن بي توجهي به صرافي‌ها و نحوه استفاده از آن‌هاست كه ممكن است كار دست سرمايه گذاران زيادي مخصوصا تريدرهاي تازه كار بدهد. حقيقت اين است كه تحريم‌ها براي ايراني‌ها به بازار ارزهاي ديجيتال و حتي ديگر بازارهاي سرمايه گذاري نيز رسيده است و اين موضوع به وضوح در صرافي‌هاي خارجي همانند صرافي بايننس Binance ) مشاهده مي‌شود. به دليل تحريم هاي ايجاد شده از جانب صرافي كوكوين براي ايران تيم تلماتو مقاله اي براي رفع مشكل وريفاي كوكوين و بازيابي اكانت مسدود شده صرافي ، در اين راستا براي شما ارائه داده است.

 

 

چه عوامي باعث مسدودي يا بلاك شدن حساب خود در كوكوين ( KuCoin ) مي شود؟

– تغيير مكرر آي پي: اكثر كاربران هنگامي كه ايميلي از سوي صرافي كوكوين يا ديگر صرافي‌هاي مشهور خارجي دريافت مي‌كنند. اهميت زيادي به آن نمي دهند. و از آن عبور مي‌كنند. اين در حالي است كه شما بايد به تك تك اين ايميل‌ها دقت داشته باشيد. در زماني كه شما آي پي كشور خود را تغيير مي‌دهيد. و مي‌خواهيد از آي پي ديگري براي ورود به صرافي استفاده كنيد، واقعيت اين است كه آن صرافي و حتي صرافي كوكوين ( KuCoin ) به شما مشكوك خواهد شد.

در ابتدا آنها سعي دارند، با ملايمت رفتار كنند. البته اين اتفاق هميشه هم رخ نمي‌دهد و شايد به يك باره حساب شما را در صرافي كوكوين مسدود يا بلاك كنند. با اين حال، به ايميل‌ها توجه زيادي بكنيد. ممكن است ايميلي مبني بر تغيير آي پي شما و خواستن توضيح از سوي كوكوين براي شما ارسال شود.

اين صرافي معمولا از شما مي‌خواهد كه براي حساب كاربري خود بگوييد كه همه آن افرادي كه با آي پي‌هاي گوناگون وارد اكانت صرافي شده‌اند، خود شما بوده‌ايد. شما نيز با طي كردن چند مرحله مي‌توانيد به اين موضوع پايان دهيد. و بتوانيد از حساب خود دوباره استفاده كنيد. در صورتي كه اين كار را مجددا تكرار كنيد، احتمال بلاك يا بلوكه شدن حساب صرافي شما به 100 درصد ميرسد پس سعي كنيد هيچ وقت آي پي خود را تغيير ندهيد در صورتي كه چندين ماه يكبار اقدام به تغيير IP كرديد در نظر داشته باشيد كه به فاصله زماني دو كشور دقت داشته باشيد.

درخواست برداشت آني: لازم به ذكر هست هنگامي كه وارد حساب شديد مستقيما درخواست برداشت حساب نكنيد. انجام دادن اين كار مي‌تواند به قيمت از دست رفتن سرمايه هايتان در صرافي ها شود پس سعي كنيد بعد از چند دقيقه فعاليت درحساب اقدام به برداشت حساب كنيد.

 

 

 

 

 

 نحوه برداشت از حساب بلاك شده كوكوين (kucoin)

براي اينكه بخواهيد از حساب بلوك شده برداشت داشته باشيد بايد به واحد پشتيباني تماس بگيريد و اعلام كنيد كه از تحريم كوكوين در كشور اطلاع نداشتيد و خواستار برداشت وجه هستيد و صرافي كوكوين براي اينكه متوجه بشود اين اكانت واقعي است يا نه از كاربران خواستار احراز هويت هستند و از آنها ميخواهد مدارك لازم كه شامل آيدي كارت و پاسپورت را در سايت بارگذاري كنند تا صرافي اكانت آن ها را از بلوكه در بياورد تا بتوانند آنها برداشت وجه داشته باشند و به فعاليت خود در حساب مورد نظر ادامه دهند..

برداشت، به معناي انتقال توكن ها از KuCoin به پلتفرم هاي ديگر است . به عنوان طرف ارسال كننده اين تراكنش برداشت از KuCoin است. در حالي كه سپرده اي براي پلتفرم دريافت كننده است.

به عنوان مثال:شما مي توانيد بيت كوين را از KuCoin به ساير كيف پول هاي BTC در پلتفرم هاي ديگر برداشت كنيد. اما نمي توانيد مستقيماً از KuCoin به پلتفرم هاي ديگر پول انتقال دهيد.

 جهت اطلاع بيشتر از نحوه برداشت پول از حساب كوكوين مي توانيد از ديگر مقالات ما بهره ببريد.

 

                                                                    آموزش برداشت پول از كوكوين                               

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.